Avatar billede steen-lauenborg Nybegynder
08. januar 2002 - 16:35 Der er 3 kommentarer

xp home

jeg har et problem med at indlæse foto fra Minolta 2300 dimáge jeg har prøvet nu 3 kortlæsere og Najl foto græder når han ser mig og usb kablet er der ingen driver til xp. Hjælp mig. Steen
Avatar billede neess Nybegynder
08. januar 2002 - 16:40 #1
Hvis du bruger en kortlæser så er det jo den du skal have driver til. Eller har du usb kabel fra kamera til pc ?
Avatar billede cgleerup Nybegynder
08. januar 2002 - 16:46 #2
Prøv at instalere den software/driver der følger med hardwaren, som er beregnet nt eller win2k.

Det har før virket for mig med andre enheder!
Avatar billede cortina Nybegynder
04. februar 2002 - 20:36 #3
Dit problem ligger i at det program som findes til Minolta Dimage faktisk kun duer i win98 jeg har dog fået det til at virke i winme, hvor jeg ellers fik at vide at minolta's support at det ikke duede!!

Og det ser desværre ikke ud til at de har nogen planer om at  laver en opdatering til 2000/xp.

Cortina