Avatar billede energa Nybegynder
06. januar 2002 - 16:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

pinnacle studie 400

Er der nogen der kan svare på nogle problemer jeg har med STUDIE 400?
Ole
Avatar billede nonick Nybegynder
06. januar 2002 - 19:19 #1
måske
Avatar billede energa Nybegynder
06. januar 2002 - 21:33 #2
Hej Nonick
Tak fordi du svarede. Jeg har STUDIE 400 monteret på min gamle computer. Det virker nogenlunde, dog giver det visse problemer, som jeg tillægger programmet! Jeg har anskaffet en ny og kraftigere computer, som jeg har installeret STUDIE 400 på. Til min store overraskelse \"fryser\" min nye computer, når jeg skal initialisere camcorderen. Har du en forklaring på dette, når jeg godt kan på den gamle computer?
Avatar billede outsider Nybegynder
07. januar 2002 - 07:49 #3
Studio 400 giver 1000 problemer! Alt muligt! køb helere et non linier videoredigeringskort!
Avatar billede energa Nybegynder
07. januar 2002 - 20:22 #4
Hej Nonick
Avatar billede energa Nybegynder
07. januar 2002 - 20:29 #5
Hej Nonick
Tak for dit svar. Hvad er et non linier videoredigeringskort? Er det et videokort der bliver monteret i computeren, som man tilkobler videokameraet på, med et specielt softvareprogram, som gør det muligt at videoredigere? Hvem forhandler sådan et kort, og ved du hvilken fabrikat det er? Det skal være til analog videokamera!
Avatar billede outsider Nybegynder
17. januar 2002 - 21:14 #6
Pinnacles DC 10, er til analog video og kan fåes i de fleste butikker for cirka en 1000. Men du for så meget mere glæde af det, en studio 400! Pinnacle har selv fortrudt at de producerede det!
Mere info: www.pinnaclesys.com