Avatar billede alphaone Nybegynder
05. januar 2002 - 22:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Computeren Stener ved Windows Is Shutting Down

min computer slukker ikke automatisk, den stå og stener ved shutting down

jeg har slået APM til i power Options
og updateret windows på win update

jeg køre windows Xp Professional engelsk

håber nogen kender til problemet og kan hjælpe
Avatar billede resten Nybegynder
05. januar 2002 - 22:46 #1

If you are one of the many people having the problem with their system not automatically closing down when they \'turn off\' their PC. (it is now safe to turn off your computer)
The problem is caused due to APM - advanced power management not being enabled.

To enable it
Right click on my computer go to properties select hardware and click device manager.
Click view and then on show hidden devices.
You should see the NT ATM / Legacy Interface mode with a red cross on it.
Double click it and on the screen that appears at the bottom choose enable from the drop down menu.

Your PC should now automatically switch off on shutdown
Avatar billede kapla Nybegynder
05. januar 2002 - 22:46 #2
Avatar billede jchristensen Nybegynder
06. januar 2002 - 01:49 #3
Nærlæs denne side: http://www.aumha.org/a/shtdwnxp.htm . Her er en del hjælp til hhv. manglende eller langsom shut down.