Avatar billede jox Nybegynder
05. januar 2002 - 21:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ASPI/cdrwin

hej
jeg har et problem med cdrwin og XPdk
jeg har installeret cdrwin og når jeg så starter programmet går maskinen kold ( med blå skærm )
jeg har så prøvet at ufinstal. og så install. igen men uden at installere ASPI-drivers.
så starter prog. fint op men ka så ikke finde nogle cdrom drev.

mvh JOX
Avatar billede egadm Nybegynder
05. januar 2002 - 21:10 #1
har du en email adresse kan jeg sende dig aspi drivere specielt til windows xp.

men det er ikke sikkert at det hjælper på dit nuværeende problem, jeg har prøvet det samme og jeg var nødt til at geninstallere windows det hjælp heller ikke at lave en rollback.
Avatar billede jox Nybegynder
05. januar 2002 - 21:20 #2
okay du
har hentet det selv
og det ser ud til at virke