Avatar billede ecoon Nybegynder
05. januar 2002 - 20:51 Der er 13 kommentarer

Vurdéring ønskes!

http://www.amore.dk/bjlistan/

- Vurdering ønskes... gerne x@13... man skal lige huske at vælge DANSK, ellers er man på den, som ny bruger! ;-)
Så er i advaret!

/ecoon
Avatar billede mckim Nybegynder
05. januar 2002 - 20:55 #1
Lyse farver (måske for lyse). Dit billede med bjergene er pænt. Godt overskueligt opsat. Du får 9 af mig.
Avatar billede oersted Novice
05. januar 2002 - 20:56 #2
Man ska\' vist være BJ for at forstå det, eller hvad ....

Kan du få tekstsektionen i midterste table til at passe bedre sammen med bjerglandskabet/den brune farve ??
Avatar billede oz2kas Nybegynder
05. januar 2002 - 20:57 #3
Den mangler en smule indhold....

Indhold 7@13
design  8@13

/Kasper
Avatar billede disable Nybegynder
05. januar 2002 - 20:58 #4
Jeg vil gerne give dig 22 for udvist mod ;o) ...
Nej... *GG* Det er bare pjat...

Det er en pæn, overskuelig side, uden alt for meget druknen i grafiske effekter..

Meget flot arbejde... :o)
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
05. januar 2002 - 20:58 #5
Lækkert design, men jeg synes nok at det ikke ser godt ud med den hvide baggrund. Prøv at lave en blandingsfarve mellem den lys-brune og den hvide, da det i mine øjne ligner en brun kasse med hvid baggrund inden i..... ikke godt... Lidt mere indhold. Hvorfor er det at vi skal læse DIN hjemmeside??

kar. 9
Avatar billede dar Nybegynder
05. januar 2002 - 21:00 #6
Stener, men designet er da meget pænt...
8-9 af de 13...
Avatar billede disable Nybegynder
05. januar 2002 - 21:03 #7
fiskesuppe >> Måske fordi manden ønsker en objektiv vurdering af et udført stykke arbejde... Om det er egen hjemmeside eller ej...
Avatar billede ecoon Nybegynder
05. januar 2002 - 21:03 #8
Fiskesuppe>> Ja, prøv den anden, og se hvor fed den er...! *G*!

/ecoon
Avatar billede ecoon Nybegynder
05. januar 2002 - 21:05 #9
fiskesuppe>>.... det er heller ikke for \"normale\" mennesker da indholdet er \"lidt\" langt ude... bare noget pjat, jeg og en ved fandt på her for et par dage siden! :-D

/ecoon
Avatar billede oersted Novice
05. januar 2002 - 21:14 #10
> ecoon  Derfor må det jo gerne se godt ud alligevel :-)

Avatar billede cmk30 Nybegynder
09. januar 2002 - 11:49 #11
Hejsan!

Ikke så godt:
Den hvide kasse eller frame i midten virker meget klosset eller forvirrende sammen med det brune/lysebrune... det lever ikke helt op til resten af siden!
Du skal også have noget rum mellem dine menupunkter, de står alt for tæt på dine sider...

Godt:
Idé´en med opbygning af siden er god, farverne er passer godt sammen med resten af siden(undtaget midt framen)...

Indholdet:
Skummelt! :0)

/cmk30
Avatar billede cmk30 Nybegynder
09. januar 2002 - 11:50 #12
oups!

Det skulle nu godt nok være et svar...

/cmk30
Avatar billede mrkristensen Nybegynder
14. januar 2002 - 17:55 #13
Den mangler en smule indhold

Indhold 8@13
design  9@13

Ellers en rigtig fed side