Avatar billede funkeychicken Nybegynder
04. januar 2002 - 17:46 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Design

Er der n ogle der vil lave et design til mig....altså design...ikke indhold:-)

Siden skal laves med frames....der skal være en søjle i begge sider...altså ligesom en menu..den skal være lidt rund agtig i kanterne...også skal der være en top søjle...altså en vandret en som har en lidt anderledes fórm.....

Jeg kan godt give flere point...

på fårhånd tak..
Avatar billede cdc Novice
04. januar 2002 - 17:59 #1
Er der nogle farver du foretrækker?

Skal der være søjler i begge ender?

Skal det være en portal?

/cdc
Avatar billede funkeychicken Nybegynder
04. januar 2002 - 18:01 #2
sorry...forgot.....

søjlerne skal bare være en baggrund der passer til hvid baggrund...helst en eller anden form for blå....

ja..søjler i højre og venstre side....og en øverst på siden
Avatar billede cdc Novice
04. januar 2002 - 18:19 #3
http://www.cdcmedia.dk/mads/

noget i denne stil som jeg lavede til en på eksperten, som ikke bruger den kan jeg se

/cdc
Avatar billede funkeychicken Nybegynder
04. januar 2002 - 18:32 #4
sorry...skulle lige genstarte...det kan godt være der går lidt tid da je også lige venter på mails....

det er okay det design men det er ikke lige det....
Avatar billede cdc Novice
04. januar 2002 - 19:35 #5
Har du et link til en side, som har det design du søger efter. Det jeg tænker på er selve framesene, hvordan den skal skrues sammen.

/cdc
Avatar billede cdc Novice
04. januar 2002 - 19:50 #6
http://www.cdcmedia.dk/eksperten/test_design.jpg

Har lavet denne for en stund siden, måske det var noget at arbejde vider med....?

/cdc
Avatar billede atf_nova Nybegynder
04. januar 2002 - 21:40 #7
Avatar billede funkeychicken Nybegynder
05. januar 2002 - 12:25 #8
hej....undskyld jeg først svarer nu..det er fordi jeg sov hos min ven....sorry:-)

altså...det jeg tænkte på var lidt ligesom www.houze.dk ........

Avatar billede funkeychicken Nybegynder
05. januar 2002 - 15:21 #9
Er du der
Avatar billede cdc Novice
05. januar 2002 - 15:31 #10
hvem spørger du efter, vi er jo nogel stykker.

/cdc
Avatar billede funkeychicken Nybegynder
05. januar 2002 - 15:47 #11
sorry.......

vil du have flere point end ovenstående så skriv det lige..........
Avatar billede funkeychicken Nybegynder
05. januar 2002 - 17:58 #12
Hvornår tror du ca. du kan være færdig med halløjet......(Det er ikke for at lyde sur eller noget)
Avatar billede cdc Novice
06. januar 2002 - 00:29 #13
prøver søndag

/cdc
Avatar billede funkeychicken Nybegynder
06. januar 2002 - 01:55 #14
ok
Avatar billede dvb Nybegynder
07. januar 2002 - 00:45 #15
Øøøh - hej CDC !

Ikke for at blande mig - gider du kigge på http://www.eksperten.dk/spm/155236 ?

Har set dine forslag til funkeychicken og sidder og slikker mig om munden !!

Med venlig hilsen
DVB
Avatar billede funkeychicken Nybegynder
09. januar 2002 - 17:52 #16
cdc> Laver du det eller skal jeg bare trække spørgsmålet tilbage......hvis du stadig er i gang kan du så ikke lige hver anden dag lige skrive at du er i gang eller noget...så jeg ved at jeg ikke skal oprette nyt..

Avatar billede cdc Novice
16. januar 2002 - 09:00 #17
hej funky-> er for øjeblikket ophængt med fire projecter, så jeg kan ikke starte med noget før til næste uge, så du kan bare trække spørgsmålet tilbage, eller se om det er nogle andre der vil svare.

/cdc
Avatar billede funkeychicken Nybegynder
28. marts 2002 - 18:16 #18
ok så