Avatar billede jan-hartmann Nybegynder
04. januar 2002 - 00:23 Der er 4 kommentarer

Panasonic komponent

Er der nogle der kan hjælpe mig med hvor jeg kan købe følgende komponent:PANASONIC 1381-J-ND (voltage detector)
Hilsen Jan
Avatar billede morten_21 Nybegynder
04. januar 2002 - 00:43 #1
Har du prøvet dem her:

www1.rs-components.dk
www.aarhus-radio-lager.dk
Avatar billede microtec Nybegynder
04. januar 2002 - 09:24 #2
Den komplette betegnelse er MN1381-J-ND, hvis det absolut skal være en PANASONIC (Der er også andre der laver den).
Du kan finde et datablad på http://members.aon.at/sunbeam/data/1380.pdf

Jeg tror du får svært ved at finde den, hvis der blot er tale om et enkelt styk. Hverken RS Components eller Farnell har den (begge MEGET store elektronik-firmaer).

Kan du ikke bruge en anden Watch-dog (voltage detector) i stedet?
Der findes mange andre alternativer f.eks. den mest udbredte TL7705 (kræver lidt flere eksterne komponenter).
Avatar billede tusa Nybegynder
10. januar 2002 - 10:19 #3
Ellers findes der noget der hedder Telmo på Frederiksberg i København eller måske www.strimola.com det kan være de kan hjælpe??
Avatar billede microtec Nybegynder
10. maj 2002 - 13:08 #4
Psssssssttttttt ;o)