Avatar billede alpapa Nybegynder
02. januar 2002 - 23:53 Der er 1 løsning

Webcam (fra bunden)

Hejsa, har kigget lidt i de foregående spørgsmål om hvordan man får sat sit webcam op på sin egen private hp, altså ikke noget med de \'fælles\' sites hvor ens cam bliver vist sammen med et hav af andre.
Jeg mangler stadig et konkret svar på hvordan jeg gør?
Skal jeg fra min hp linke til noget eller hvordan?
Det skal vel streames via ftp, hvordan gør jeg det?
Har downloaded Windows Media Encoder, kan det program bruges?
Håber der er nogle med den rette erfaring og tålmodighed tilstede.
alpapa
Avatar billede alpapa Nybegynder
03. januar 2002 - 02:33 #1
Okay - har fundet en anden og mere smart løsning efter min egen mening.