Avatar billede sat-swet Nybegynder
16. april 2000 - 12:52 Der er 2 kommentarer

HASTER - sortering af brugere

Jeg skal bruge et script, som 'sortere' brugerne.

ca. sådan her :
Hvis du er Mac / netscape 4 eller over så inkluder denne ekstern nsmac.css
Hvis du er Mac / explore 4 eller over så inkluder denne ekstern iemac.css
Hvis du er Win / netscape 4 eller over så inkluder denne ekstern nswin.css
Hvis du er Win / explore 4 eller over så inkluder denne ekstern iewin.css
alle andre ignorere disse inkluderede filer.

- Jeg er ikke sikker på at det skal være browser vers. 4 alle steder, men går udfra at jeg bare kan ændre vers. nr. efter behov.

-hvordan tildeler jeg mere end 60 points ved oprettelse af spørgsmålet ?
jeg ville da gerne give flere point for et korrekt svar !
Avatar billede doeleman Nybegynder
16. april 2000 - 16:34 #1
Du kan forhøje pointgivningen ved at klikke på "60 points" i dit spørgsmål og derefter vælge, hvormange du vil give.
Avatar billede doeleman Nybegynder
16. april 2000 - 16:37 #2
Du kan finde et script, samt en tutorial på http://www.htmlgoodies.com/beyond/browserpage.html som skulle løse dit problem.

God fornøjelse.