Avatar billede donjensen Nybegynder
31. december 2001 - 01:38 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

TV-OUT software

Nogen der kender noget godt software, der virker???
Det behøver ikke være noget fancy bare det virker....og nu sidder du og tænker \"TVTOOL!!!\" mendet kan du glemme, for det virker for mig, meget amatøragtigt......min puter er låst 3 gange så jeg ikke kunne skifte tilbage til monitoren, og jeg kan slet ikke finde ud af at instille størelsen af vinduet på TV´et!

Håber ikke at alle ser dette som det sure opstød det egetlig er.....men hvad, det gør bare glæden større når det så lykkes.
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
31. december 2001 - 01:44 #1
Står der ikke en hjemmeside på din pakke eller sån noget... og der kan du jo se om der er nogle driver.. :)
Avatar billede nadster Nybegynder
31. december 2001 - 01:45 #2
Tv Control Center

http://www.mpegx.com/video.asp?dcat=VideoUtility&detail=810

Det er freeware, og helt klart et forsøg værd. Jeg kan kun anbefale det.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
31. december 2001 - 01:45 #3
vedr. størrelse.. TV-OUT altid 800*600 eller mindre..

havde problemet med at den smed 1400*1050 ud på TV-OUT alt for stort!
Avatar billede nadster Nybegynder
31. december 2001 - 01:47 #4
åh ja, det er ganske korrekt. Kør altid 800*600 i opløsning, når du skal have det over på tv\'et.
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
31. december 2001 - 01:50 #5
rkhdk og nadster<<< jeg tænkte på er det overhovedet pengene vørd at gå ud og købe et TV-Out kort?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
31. december 2001 - 01:51 #6
havde det problem når jeg satte min bærbare til TV\'et!! musen rykkede billedet.. så satte jeg den ned til 800*600.. så passede det *S*
Avatar billede donjensen Nybegynder
31. december 2001 - 01:51 #7
communication with tv-encoder failed.....den virker åbenbart ikke med mit kort (Gainward GTS2 PRO) fedt nok :o(
Avatar billede donjensen Nybegynder
31. december 2001 - 01:52 #8
Satte du opløsningen på din moitor ned til 800*600? Normalt er min 1024*768 hvad gjorde du så for at stille den tilbage igen....havde du noget smart der?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
31. december 2001 - 01:53 #9
TV-OUT kort.. hmm bruger mit Geforce 2 Go kort.. virker godt nok!!

og et næste jeg køber (til den stationære) vil være med TV-OUT..

om det kan betale sig.. JA. det vil jeg mene.. da jeg ser film, sidder på eksperten.dk ovs på TV\'et!! dejligt! *S*
Avatar billede nadster Nybegynder
31. december 2001 - 01:54 #10
donjensen>> med TV Control Center virkede det ikke eller hvad?

ssundsdal>> jeps, for mig er det. Jeg har en 17\", og det er nu altså noget mere behageligt at se f.eks. film på tv\'et istedet. Sidder du inde med en 21\" i kanonkvalitet, og dit tv er 14\", så vil jeg ikke råde dig til at købe et tv-out kort
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
31. december 2001 - 01:54 #11
rkhdk----------OK :)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
31. december 2001 - 01:55 #12
ALT skulle ned til 800*600 også din skærm!
Avatar billede donjensen Nybegynder
31. december 2001 - 01:56 #13
nej det virkede sikkert kun med Asus.
nadster> Jeg vil bare ikke kunne holde ud at arbejde med min puter i 800*600 og der må da være en anden løsning
Avatar billede rkhdk Nybegynder
31. december 2001 - 01:57 #14
ssundsdal => som nadster siger.. sidder du på 17\" og TVøet er 14\".. så NEJ!

men jeg sidder på 15\" TFT og køre clone med en 21\" TV.. og personligt, kan jeg bedre lide at se film på TV\'et (DVD\'ere)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
31. december 2001 - 01:58 #15
don => det er eneste måde JEG kan få det ordenligt!! ;o(
Avatar billede donjensen Nybegynder
31. december 2001 - 01:59 #16
hvilket program bruger du?
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
31. december 2001 - 01:59 #17
Kan han ikke bare sætte den på 800*600 hver gang han skal se film eller vil han bruge den som pc skærm?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
31. december 2001 - 02:03 #18
program.. nVidias drivere!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
31. december 2001 - 02:03 #19
eller hvad??
Avatar billede donjensen Nybegynder
31. december 2001 - 02:07 #20
vil sove nu, har prøvet med nvidia konfigurationen nu...virkede bedre, men ikke perfekt....zzzzzz
Avatar billede donjensen Nybegynder
03. marts 2002 - 18:40 #21
har aldrig fundet noget jeg kan bruge ud over nvidias egne drivere....kan stadig ikke køre med 2 skærme på samme tid