Avatar billede azidbrain Nybegynder
24. december 2001 - 21:42 Der er 4 kommentarer

Probs med flow.

Hejsa.

Jeg har en ADSL hvor jeg så deler forbindelsen ud på 2 maskiner. PC1 (Win2000) fungerer som server og PC2 (WinXP) som klient. Jeg bruger den indbyggede \"Deling af internetforbindelse\" i win2000.
Det virker såmænd også. PC2 får en ip og det ser ud som om der er hul igennem. Problemet er at når den skal læse f.eks. gif-billeder eller større materiale ind i f.eks. IE så stopper overførslen.
Den arbejder på sagen men efter et stykke tid viser den bare et kryds hvor giffen/jpegen skulle have været.

Hvis jeg laver en \"ping www.dr.dk -t\" i kommandoprompt så pinger den lystigt derudaf uden stop. Synes det er meget mystisk....:-(

Nogen der har en forklaring på det?

Mvh.
Simon
Avatar billede kingjean Juniormester
25. december 2001 - 01:02 #1
Kan det være fordi at computeren ikke kan læse billederne i IE?
Har du prøvet bare at koble den ene computer (den med problemet) til ADSL-forbindelsen?
Avatar billede azidbrain Nybegynder
25. december 2001 - 10:17 #2
Nej det er det ikke. Har også prøvet med Opera og der gør den det samme. Det er ligesom den standser med at hente når filen er større en et vist antal Kb. Weird...
Avatar billede kingjean Juniormester
25. december 2001 - 12:43 #3
Jeg tror altså det er delingen i Windows der er problemet så... men det er jo ikke til meget hjælp...! :-(
Avatar billede azidbrain Nybegynder
25. december 2001 - 13:21 #4
:-) Det tror jeg næsten også. Jeg har prøvet helt forfra men stadig samme problem. Meget underligt - det virkede fint da jeg kørte Win200 på begge maskiner.