Avatar billede ahl Nybegynder
22. december 2001 - 19:06 Der er 36 kommentarer og
1 løsning

Design af 3d-flat rum og 3d-flat kvinde/mand

Hejsa,
jeg skal have designet et 3d-rum som ligener noget hen af tjad.dk og n.dk. Jeg har lavet min egen chat med dissefunktioner, men jeg magle noget grafik. Jeg skal også bruge 3dmand og en 3ddame.

Jeg giver 2000 + lidt mere hvis det er.

(-ahl-)
Avatar billede n00b Nybegynder
22. december 2001 - 19:15 #1
Jeg vil gerne opfordre folk til at overveje deres svar her meget...

Han bruger pt. grafik fra n.dk til sin chat og har stjålet rum fra tjad.dk

Hvilket jo er imod copyrighten :)
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
22. december 2001 - 19:17 #2
Vi boykotter ham :)
Avatar billede Slettet bruger
22. december 2001 - 19:37 #3
Jeg synes der er for få points :P
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. december 2001 - 19:49 #4
Jeg synes der er for få penge :p
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
22. december 2001 - 19:52 #5
Jeg synes der er for få svar :p
Avatar billede a-torsten Nybegynder
22. december 2001 - 20:22 #6
Jeg synes der er for få damer :p

Pis... Wrong place at a wrong time...
Avatar billede ahl Nybegynder
23. december 2001 - 12:17 #7
åhh, har jeg ikke lov til at lave test med andres grafik. Så længe jeg laver noget kommercielt ud af det?

n00b> hvorfor skal folk overveje deres svar meget?
Avatar billede tommyf Nybegynder
23. december 2001 - 12:32 #8
> åhh, har jeg ikke lov til at lave test med andres grafik. Så længe jeg laver noget kommercielt ud af det?

- Du tester ikke, du har rent faktisk lagt det ud på internettet. Og ligegyldig hvad du bruger det til er det ikke tilladt - og da absolut ikke når du skal lave noget kommercielt. Så forsøger du jo faktisk at tjene penge på de ting du har hugget fra andre, det er sgu et spinkelt forretningsgrundlag.
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
23. december 2001 - 12:39 #9
Det ville såmend ikke gøre de store forandringer om du testede med en rund cirkel tegnet i paint. Det forandrer jo ikke noget i din programmering.

-Jonas
Avatar billede initializing Nybegynder
23. december 2001 - 12:40 #10
Så vidt han beskriver så har han da ikke hugget noget af graikken fra www.tjad.dk eller www.n.dk .
Han spørger om der er nogle der vil lave et rum og en/til flere figure dertil...?

Han har da ikke skrevet en adresse til hans chat.
Hvis nogen kender adressen til hans chat så må de gerne sige den; vil lige se den =)
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
23. december 2001 - 12:43 #11
Nu kan jeg ikke lige huske adressen men det han bliver beskylt for her er  ikke pågrund af det han skriver i sit spg men fordi at han rent faktisk har snuppet deres grafik!
Avatar billede prodic Mester
23. december 2001 - 12:46 #12
Initializing->Prøv at klikke på hans navn så finder du http://www.chatby.dk/
om den så er lig med de 2 andre, det aner jeg ikke.
Avatar billede initializing Nybegynder
23. december 2001 - 12:49 #13
Den virker jo ikke...? Der står abre \"not\" på forsiden...
Avatar billede initializing Nybegynder
23. december 2001 - 12:50 #14
bare...
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
23. december 2001 - 12:50 #15
Figuren er taget fra n.dk og rummet fra tjad.dk !
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
23. december 2001 - 12:50 #16
Her virker det fint!
Avatar billede initializing Nybegynder
23. december 2001 - 12:51 #17
Der kom den videre... Men så når man trykker på \"Chat\" kommer der ikke noget frem. Og hvis man opdatere står der \"Siden kan ikke vises\"
Avatar billede initializing Nybegynder
23. december 2001 - 12:52 #18
freefreelancer>> Vil du så ikke lige tage et screenshot så jeg kan se?
Avatar billede initializing Nybegynder
23. december 2001 - 13:01 #19
Har begivet mig ud i opgaven og lavet et forsøg på nogle figure:
http://195.215.184.134/Eksperten/Figure.jpg

Vender stærkt tilbage med det 3D rum ! =)
Avatar billede initializing Nybegynder
23. december 2001 - 13:08 #20
Sådan!
Så ahr jeg også fået lavet det 3D rum... *pyha*
http://195.215.184.134/Eksperten/3dRum.jpg

De ting jeg lige har lavet må frit bruges...
Avatar billede initializing Nybegynder
23. december 2001 - 13:08 #21
=)
Avatar billede Slettet bruger
23. december 2001 - 13:41 #22
initializing> Siden kan ikke vises
Den side, du søger efter, er ikke tilgængelig. Der kan være tekniske problemer på Webstedet, eller det kan være nødvendigt at ændre browserindstillingerne.
Avatar billede and.vang Nybegynder
23. december 2001 - 14:45 #23
AHL spørger jo netop om noget grafik til sin chat, for ikke at hugge andres. Men det er selvfølgelig forkert at stjæle fra de andre, som en slags \'prøve\'. Det kan godt være jeg prøver på et eller andet, men jeg lover ikke...

Jeg kan heller ikke se dit, Initializing.

/Anders
Avatar billede initializing Nybegynder
23. december 2001 - 15:24 #24
El barto>> Det er fordi at det er på min egen com. jeg ahr lavet en server med Apache http...
Og jeg lukkede serveren ned for at gå ind og spille CS =)

Du kan se det nu...
Avatar billede tommyf Nybegynder
23. december 2001 - 15:31 #25
Jeg kan stadig ikke se noget. www.internetplads.dk find da et webhotel og så brug det, hvad nytter det at have sin egen server hvis den har en oppetid på 2%?
Avatar billede initializing Nybegynder
23. december 2001 - 15:35 #26
Avatar billede tommyf Nybegynder
23. december 2001 - 15:56 #27
*lol* Hvis det ikke er 2000 point værd, så ved jeg ikke hvad er.
Avatar billede initializing Nybegynder
23. december 2001 - 19:44 #28
Pænt ik? =)
Avatar billede initializing Nybegynder
23. december 2001 - 19:44 #29
Ups... Glemte at skrive det som et svar...

Sådan !
Avatar billede ahl Nybegynder
24. december 2001 - 10:46 #30
jeg ville gerne give dig point, men jeg kan ikke se hvad du har lavet!

Kan du ikke prøve at sende det til mig?
Avatar billede initializing Nybegynder
25. december 2001 - 00:28 #31
Ahl>> Har du ICQ...? Og hvis du har hvad er dit nr. så?
Avatar billede ahl Nybegynder
25. december 2001 - 11:54 #32
initializing> det er #62559067
Avatar billede tobias_cool Nybegynder
03. januar 2002 - 19:49 #33
Ej kan man virkelig gå ind på den hvis man har det åbent!

Hvordan ændrer jeg det til det nummer jeg vil have
Avatar billede michaelb Nybegynder
28. maj 2002 - 21:34 #34
Ska' der snart lukkes? Spørgsmålet har jo snart været åbent maarget længe!
Avatar billede ahl Nybegynder
27. januar 2004 - 22:28 #35
hmm
Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2004 - 22:44 #36
LOL

Allerede?
Avatar billede tobias_cool Nybegynder
28. januar 2004 - 14:38 #37
Sjovt når man ikke har været aktiv på eksperten meget længe og så vupti får man en mail...

Desuden så fatter jeg nada af hvad jeg selv skrev dengang