Avatar billede _hightower_ Nybegynder
21. december 2001 - 14:21 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvordan installere jeg en twain driver

Jeg har en cannon scanner der hedder canoscan N650U. jeg har lige formateret og inst. win 2000 pro. Nu kan jeg ikke inst. min scanner, der står at der ikke er inst. nogen TWAIN driver. Hvordan inst. jeg sådan en?
Avatar billede sukos Juniormester
21. december 2001 - 14:24 #1
Henter driverne til win2000?
Avatar billede sukos Juniormester
21. december 2001 - 14:26 #3
For mere opl. så gå på www.canon.dk og klik drivere nederst til højre.
Avatar billede sukos Juniormester
21. december 2001 - 14:28 #4
Avatar billede _hightower_ Nybegynder
21. december 2001 - 14:53 #5
hvad skal jeg så gøre når jeg har hentet den. Hvis jeg går ind og vil tilføje scanner og finder filen og det hele, vil den ikke fortsætte efter jeg har åbnet filen
Avatar billede sukos Juniormester
21. december 2001 - 15:29 #6
Har du kørt exe-filen, inden du vil tilføje en scanner?

Har du fjernet den gamle scannerdriver, inden du installerer den nye?

Er der en tilføj/fjern programmer?

lad os sige du har fjernet den gamle driver.
Så ville jeg køre exe-filen du har downloadet, og se hvad den siger omkring installation.
Avatar billede _hightower_ Nybegynder
21. december 2001 - 20:05 #7
der er ikke nogen exe fil. Det jeg har Downloaded er en zip fil hvor der ikke ligger nogen exe fil til min model
Avatar billede sukos Juniormester
22. december 2001 - 13:36 #8
Jamen så har du jo ikke downloadet noget!
http://www.canon-europa.com/cgi-bin/CEDD/view-driver.cgi?filename=S1ab_en.exe

\"S1ab_en.exe\" er en ud af to filer du kan hente, denne (\"S1ab_en.exe\") har en \"Uninstall-funktion\" med sig!
Så hent den, og dobbeltklik på den efter download, gå i system (eller lign.), marker din scanner, og vælg opdater driver.
Og \"peg på\" den mappe som formodentlig er blevet lavet, og som har driverne liggende!
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
29. december 2001 - 01:06 #9
Ligger de drivere ikke på den medfølgende CD-ROM?
Avatar billede _hightower_ Nybegynder
29. december 2001 - 13:50 #10
jo der ligger drivere på cd\'en, men de virker kun til win98 og 2000
Avatar billede _hightower_ Nybegynder
21. januar 2002 - 16:28 #11
hej