Avatar billede quinde Nybegynder
21. december 2001 - 10:48 Der er 8 kommentarer

Lyd er forsvundet

Jeg kan ikke længere få nogen lyd frem fra min computer med Win 98 - hvad gør jeg for at kunne afspille cd\'ere igen? Haster meget!
Avatar billede moonrider Nybegynder
21. december 2001 - 10:51 #1
geninstallere driverne til lydkortet hhis det er fra cd-rom så chek om audio kablet sidder fast det er den lille runde kabel der går fra dit cd-rom drev til dit lydkort
Avatar billede moonrider Nybegynder
21. december 2001 - 10:52 #2
prøv at gå ind i systemenheder og se om dit lydkort er der eller om der er en bemærkning ud for lyd.
Avatar billede moonrider Nybegynder
21. december 2001 - 10:53 #3
hvis der er så prøv at geninstallere lydkortet
Avatar billede johs_j Novice
21. december 2001 - 10:54 #4
Geninstallere alle drivere til dit lydkort.
Hvis det ikke er nok:
Gå ind i Kontrolpanel og vælg Tilføj/fjern programmer.
Vælg fanen Windows installation.
Geninstaller alle komponenter under Multimidie.
Avatar billede moonrider Nybegynder
21. december 2001 - 10:55 #5
det kan også være lydkortet der skal presses hårdt ine i sokklen igen ( hvis du har flyttet pc´eren)
Avatar billede quinde Nybegynder
21. december 2001 - 10:56 #6
Hmmm...jeg synes ikke engang at der er et lydkort i PC\'en, men jeg ved at der har været lyd. Indgangene til højtalerne ender i en lille boks, som vist ikke kan tages ud af pc\'eren.
Jeg kan ikke finde et indstalleret lydkort.
Avatar billede johs_j Novice
21. december 2001 - 11:03 #7
Lydkortet kan være en del af bundkortet.
Avatar billede clr Nybegynder
21. december 2001 - 14:56 #8
selv om lydkortet skulle være implementeret på bundkortet, så er den vejledning som Moonrider har skrevet stadig korrekt, følg den.