Avatar billede moonchild42 Nybegynder
20. december 2001 - 00:45 Der er 1 løsning

Webserver needed!

Kan I anbefale en god webserver-app der understøtter ASP og FrontPage Extention? Den skal kunne køre på en Win98-box, og skal bruges da jeg udvikler web-projekter gennem Visual InterDev....
Avatar billede tmceu Praktikant
20. december 2001 - 00:58 #1
Ikke for at virke nedladende, men der findes ikke noget du kan kalde en server til Win 98. Vil du køre ovenstående, bør du opgradere til min. Windows NT 4 med IIS 4 (findes på NT Option Pack) eller endnu bedre Windows 2000 med IIS 5 (IIS følger aut. med).

Den eneste mulighed du har på Win 98, der bare ligner noget af det du ønsker er PWS , men den har du sikkert prøvet.