Avatar billede sorensen79 Nybegynder
19. december 2001 - 03:48 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Path til text-fil

Jeg har brug for at vide stien til en teksttil, der skal indlæses i constructoren for java-klasse benyttet på en JSP-side. Filen er placeret i contextens rod mens klassen selvfølgelig ligger i /WEB-INF/classes/ .

Håber der er nogle der kan hjælpe.
Avatar billede disky Nybegynder
19. december 2001 - 08:44 #1
Du angiver bare stien, f.eks. absolut i forhold til roden på din maskine.
Avatar billede goldenboy Nybegynder
26. december 2001 - 23:49 #2
Er der ikke en måde at ligge den txt fil, så man ikke behøver at bruge en absolut addresse?
Avatar billede goldenboy Nybegynder
27. december 2001 - 15:56 #3
JEg har opdaget med Resin serveren ihvertfald, at hvis jeg ikke angiver en sti til filen, men bare navnet, så gemmes filen hos mig i
c:\\resin\\minfil.txt

og jeg henter den ved at referere til \"minfil.txt\"

det virker ihvertfald for mig, og så er du uden om problemet ved en absolut sti :)
Avatar billede pststrata Nybegynder
08. januar 2002 - 14:32 #4
Det er jo det samme som disky skrev. Kender ikke Resin men det virker som om c:\\resin er rod biblioteket på din maskine.
Avatar billede soelvpil Nybegynder
18. oktober 2002 - 08:29 #5
Hvad med at få lukket det spørgsmål.
Avatar billede sorensen79 Nybegynder
22. januar 2003 - 02:27 #6
sorry :-)