Avatar billede borf Nybegynder
18. december 2001 - 08:27 Der er 12 kommentarer og
3 løsninger

Win2000 vs. WinXP

Hej. Jeg har brugt begge styresystemer men jeg ved snart ikke hvad der er bedst. I WinXP kan jeg ikke få mit voodoo5 kort til at virke med opengl, men det kan jeg i 2000. Til gængæld er XP mere stabil. Win2000 er så derefter nemmere at sætte op og mindre tivoli-agtigt. Hvad skal jeg vælge???
Avatar billede trs Nybegynder
18. december 2001 - 08:33 #1
xp, der er vel/bliver lavet xp drivere til dit grafikkort
Avatar billede borf Nybegynder
18. december 2001 - 08:35 #2
Nej... Der bliver ikke lavet flere drivere til voodoo kort
Avatar billede milo Nybegynder
18. december 2001 - 08:36 #3
behold xp og køb et nyt gfx kort :)
Avatar billede trs Nybegynder
18. december 2001 - 08:36 #4
ok, men jeg ville nok vælge xp og så købe et nyt grafilkort
Avatar billede milo Nybegynder
18. december 2001 - 08:37 #5
hehe der skrev vi samtidig.... :) og enige tilmed.
Avatar billede jones_net Nybegynder
18. december 2001 - 08:39 #6
Hvorfor beholde XP - 2k er da et fint OS!?!? Og ganske stabilt!!

/J
Avatar billede borf Nybegynder
18. december 2001 - 08:40 #7
Jeg spurgte ikke om et nyt grafikkort.. jeg spurgte efter hvad jeg skulle bruge? :)
Avatar billede borf Nybegynder
18. december 2001 - 08:44 #8
Okay, er der så nogle der kan anbefale et rigtigt godt grafikkort? meget gerne geforce.. det skal kunne klare en opløsning af min. 15**x**** med 75 hertz og 32 bit.
Avatar billede trs Nybegynder
18. december 2001 - 08:44 #9
tjaa, hvis du ikke kan undvære dit grafikkort må du jo så bruge win2000, ellers xp
Avatar billede jones_net Nybegynder
18. december 2001 - 08:51 #10
Lige nu ser det ud til, at det bedste grafikkort til prisen er GeForce 3 TI 200 eller Radeon 8500.

Har selv GF3Ti200 og er vældig glad for det:-)

/J
Avatar billede jones_net Nybegynder
18. december 2001 - 08:54 #11
Mht. OS kører jeg 2k, da jeg ikke mener at XP er godt nok endnu - jeg er een af disse kritiske brugere, der ikke kører noget nyt, før der er kommet en ServicePack eller to (XP har lige udsendt den første:-) Ulempen ved XP er desværre at det ikke er alt der er klar til XP endnu - bl.a. drivere, og derfor endnu en grund til 2k.
Men det er vidst mest et temperementsspørgsmål...

/J
Avatar billede jones_net Nybegynder
02. januar 2002 - 09:57 #12
Borf>>> er du gået i vinterhi??

/J
Avatar billede borf Nybegynder
05. januar 2002 - 16:30 #13
Jeg var..
Avatar billede borf Nybegynder
05. januar 2002 - 16:35 #14
argfh fuck.. pointfordelingen var ikke helt god.. jones_net jeg skal lige give dig fler point.. ehrr.. har ikke nogle lige nu.. når jeg får kan du lige få fler ;)
Avatar billede jones_net Nybegynder
06. januar 2002 - 17:24 #15
Du siger bare til, hvis du vil give mig flere - ellers overlever jeg nok...

Bare du fandt noget du kunne bruge:-)

/J