Avatar billede bayzer Nybegynder
17. december 2001 - 11:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvor mange RAM ??

Hvor mange ram understøtter XP ?? Det siges jo, at 98 kun understøtter 64, men Microsoft må da snart have spændt hjelmen, så XP understøtter vel \"ubegrænset\"...
Avatar billede rkhdk Nybegynder
17. december 2001 - 11:12 #1
Windows 2000 prof. understøtter op til 4Gb, så det er nok der omkring ellre over!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
17. december 2001 - 11:12 #2
Det siges jo, at 98 kun understøtter 64 <- hvem siger det????

XP er optimeret til at arbejde med max 2Gb - men den kan drage brug af al den ram dit motherboard kan levere. Dog vil maskinen få en negativ formkurve hvis rammængden bliver for stor. Det kræver arbejde at holde styr på meget ram :)
Avatar billede -superman- Nybegynder
17. december 2001 - 11:14 #3
Win 98 understøtter op til 512 RAM før at det bliver ustabilt.
Avatar billede jonas_aka_zeno Nybegynder
18. december 2001 - 10:26 #4
2GB
Avatar billede bayzer Nybegynder
18. december 2001 - 12:57 #5
Jeg har bare hørt at 98 kun kan udnytte 64mb ram. Jeg ved ikke om det har hold i virkeligheden...
Tak for svarene. -Bayzer