Avatar billede vonoutzen Nybegynder
17. december 2001 - 10:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fejl i visning af ikoner på skrivebordet.

Jeg har fået et problem med mine genveje på skrivebordet. Mine genveje overskrives med ikonet for mapper under Start/programmer. Hvis jeg opdatere kan jeg i et split sekund se det rigtige genvejsikon, hvorefter ikonet \"overskrives\" med mappe ikonet.
Jeg kan i øvrigt se noget af det rigtige ikon bag mappe ikonet.
Yderligere oplysninger:
Win2000 sp 1
Maskinen har været genstartet (slukket)
Det er ikke installeret nyt software indenfor de sidste 7 dage.
Avatar billede svein Nybegynder
17. december 2001 - 11:05 #1
Forsøg at installere TweakUI, kan findes her:
http://www.svein.dk/Downloads/download.asp

og kør funktionaliteten \"Rebuild Icons\" - det kan hjælpe.
Avatar billede vonoutzen Nybegynder
17. december 2001 - 11:14 #2
TAk