Avatar billede barney Nybegynder
07. april 2000 - 00:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

effektiv testprog af hardware søges

Da jeg er begyndt at få en masse forskellige fejl på min stoneage
k6 maskine, vil jeg gerne teste den for at se om det er på tide med en udskiftning, men det må/skal gerne være noget jeg kan hente ned uden at det koster......
For hvis udskiftning er nær, skal der jo gerne være til lidt ekstra, på den nye
:=).
Forresten, det skal gerne være grundigt!!
Avatar billede johnnyboy Nybegynder
07. april 2000 - 07:39 #1
http://www.wintune.com
Den giver en masse dataljerede tal om det vigtigste i computeren.
Avatar billede maniacdog Nybegynder
07. april 2000 - 08:10 #2
Prøv og søg på www.rocketdownload.com
der kan du så vidt jeg ved finde både wintune, winbench og nogle andre gode.

-Maniacdog-
Avatar billede 3dmikkel Nybegynder
07. april 2000 - 20:23 #3
På tweakfiles.com har de også mange testprogrammer, godtnok mest til grafikkort, men du kan da prøve :)