Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
16. december 2001 - 23:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Formater, der skal stå \'\'xx meter\'\' istedet for \'\'xx kr\'\'

Jeg sidder og roder med exel, og skal angive noget i meter, og istedet for at den skriver f.eks. \"kr 200\" (eller bare \"200\" for den sags skyld) vil jeg gerne ha\' at den skrev \"200 meter\" hvordan laver jeg det?

(det skal sættes op i formatet på en måde tror jeg...)
Avatar billede at_least Nybegynder
16. december 2001 - 23:43 #1
Under indstillinger mener jeg, at du kan sætte hvordan den skal regne med enheder og prefix og sufflix
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
16. december 2001 - 23:54 #2
Det kan jeg ikke finde, når man højreklikker på et tal i en celle, kan man vælge \"formater celle\" og i fanebladet tal, kan man vælge en masse forskellige, men kun procent, kr., osv. Men jeg kan ikke finde ud af at lave min egen i brugerdefineret til meter...
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
16. december 2001 - 23:58 #3
Så fandt jeg ud af det, til evt. interessere kan jeg give et lille hint:
Smid ind i brugerdefinert, så kører det..
####\" meter\"