Avatar billede briank Nybegynder
16. december 2001 - 14:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

reloade et vindue fra en andet vindue

Hej

jeg har følgende problem:

Jeg har åbnet et list-vindue hvorfra jeg åbner en opret-form i et nyt vindue. Når jeg har opdateret i det nye vindue vil jeg tilbage til mit list-vindue men det skal være \"reloaded\" med den forekomst som jeg lige har oprettet.

Jeg har prøvet at reloade list-vinduet lige inden jeg lukker opret-vinduet uden held men jeg har desværre ikke helt styr på syntaksten :-(

Det er kun reload\'en (eller hvad man eller kan gøre) som jeg er interesseret da selve listen og opdateringen virker :-)

Jeg håber på et lille eksempel :-)

Mvh
Brian K.
Avatar billede crunch Nybegynder
16. december 2001 - 16:02 #1
jeg stillede et lignende spørgsmål og fik flg. løsning som virker fint for mig.

<html>
<head>
<title>POP-UP</title>
<script language=\"JavaScript\">
function leave()
{
    opener.location.reload(true);
}
</script>
</head>

<body onUnload=\"leave()\">
</body>
</html>

se evt. http://www.eksperten.dk/spm/142637
Avatar billede briank Nybegynder
16. december 2001 - 17:31 #2
hej crunch og tak for svaret

Når jeg afslutter min opret-side med ovenstående kode kommer der en pop-op som siger at der vil blive gensendt information. Når der et trykket OK bliver min list-box(ASP) vist reloaded.

Er det muligt at undgå gensend-boksen ??

Brian K
Avatar billede briank Nybegynder
16. december 2001 - 23:06 #3
Hej igen

Hvis andre løsninger kan bruges så bare skriv.

En asp-liste vises i et vindue. Der vælges opret og et vindue oven på list-vinduet vises. Efter oprettelsen, lukkes opret-vinduet OG NU ØNSKER JEG MIT LIST-VINDUE OPDATERET MED DEN NYE FOREKOMST.

Hvordan kan det gøres automatisk. Lige nu har jeg en \"Refresh\" knap men det er ikke ski... smart :-(

Hvem ligger inde med løsningen.
Avatar billede briank Nybegynder
18. december 2001 - 17:56 #4
Det kan åbenbart ikke lade sig gøre men tak for svaret
Avatar billede briank Nybegynder
18. december 2001 - 17:57 #5
Så jeg ligger spørgsmålet