Avatar billede neo16 Nybegynder
15. december 2001 - 23:17 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

GoToAndPlay i en anden scene HELP

Hej, jeg har lavet en menu, i et movie klip, i scene 1... inde i menuen, kommer der er knap frem, som jeg gerne ville have til at GoToAndPlay i scene 2! Men den reagere ikke rigtig, hvis man sætter OnMouseEvent + GoToAndPlay til frame 1 i scene 2... Hvordan gør jeg? Er det forkert dette... Please hjælp!
Avatar billede lingoman Nybegynder
15. december 2001 - 23:28 #1
Først og fremmest må du love mig at du kun giver 30 point, så skal jeg gerne hjælpe dig!
Avatar billede lingoman Nybegynder
15. december 2001 - 23:30 #2
Du har garanteret lavet din menu som et movieClip. Har jeg ret ?
Avatar billede lingoman Nybegynder
15. december 2001 - 23:33 #3
lav et frameLabel i scene 2 frame 1 ved at indtaste et navn fks \"scene_2\"
derefter gå ind i din menu hvor du har actionen der ikke reagerer og rediger din action.
kopier/paste actionen her så jeg kan være med
Avatar billede lingoman Nybegynder
15. december 2001 - 23:36 #4
jeg vender tilbage igen om 10 minuter for at se om du er kommet med et indlæg. Ellers regner jeg med at du har løst dit problem.
mvh geo
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. december 2001 - 23:40 #5
Hvis du nu er smart og får at undgå eventuelle fejltagelser, så laver du et svar og accepterer dig selv. Bagefter opretter du så spørgsmålet igen med 30 point.

/Nikolaj
Avatar billede lingoman Nybegynder
15. december 2001 - 23:44 #6
Det lyder fornuftigt nikolaj. :) betragter dette spørgmål som lukket
Avatar billede lingoman Nybegynder
15. december 2001 - 23:58 #7
Det var dog underligt...satser 500 point for et 30 point spørgsmål og så er du ingengang under tidspress!
Hvad har du gang i her ?
Avatar billede neo16 Nybegynder
16. december 2001 - 12:26 #8
Hey, du må da gerne kun få 30 p, men pointne har nu ingen betydning for mig... Jeg ville bare meget gerne have et svar, rimeligt hurtigt...

Lingoman > ja, jeg har lavet menuen i et MovieClip... Og jeg har lige prøvet at lave en FrameLabel i scene 2, men den går bare tilbage til frame 1 i MovieClippet...
Avatar billede neo16 Nybegynder
16. december 2001 - 12:28 #9
Hmm, jow, jeg ER under et kæmpe tidspres!
Avatar billede lingoman Nybegynder
16. december 2001 - 12:28 #10
Gør lige som nikolaj foreslår og luk dette spørgsmål. Vi ønsker ikke point inflation i dette forum. Når du har oprettet et nyt med 30 point hjælper jeg hellere end gerne.
mvh geo
Avatar billede neo16 Nybegynder
16. december 2001 - 12:29 #11
okey