Avatar billede warpsnet Nybegynder
15. december 2001 - 18:15 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fortryd formatter!

Hejsa,
jeg har lavet en KÆMPE fejl!
Jeg formattere min win2000..troede jeg!
Men jeg har formatteret det forkerte drev, så alle mine backup og vigtige data som jeg skulle bruge her på XP er slettet...er det muligt at redde dem tilbage???
Avatar billede mhl2k01 Nybegynder
15. december 2001 - 18:20 #1
Øhh, din computer har sprugt mange gange om du er sikker! Og formatering SKAL men være 100% sikker på om det er det rigtige drev, så desværre!
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2001 - 18:22 #2
NTFS eller fat32?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. december 2001 - 18:31 #3
Det burde være muligt hvis ikke du har wipet disken totalt. Pas ihvertilfald på med at skrive til drevet indtil du har fået et 100% sikkert svar.
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2001 - 18:36 #4
Der må ikke røres ved drevet før det er det program som skal finde data der gør det.
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2001 - 18:38 #5
Hvis det er og det skal være fat 32, så kan lost and found bruges.

kharder
icq# 71258492
Windows Messenger: kharder@c.dk
kharder@mulle.adsl.dk
Avatar billede warpsnet Nybegynder
15. december 2001 - 18:50 #6
Hvor kan det hentes??
Avatar billede sokkaboiler Nybegynder
17. december 2001 - 11:51 #7
I dín lokale computerbutik!
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2001 - 22:36 #8
Lost and found er freeware nu :-), da programmet er ved at udgå. Det var Comon nyhederne, som første gang præsenterede det her i Danmark.
www.mulle.dyndns.dk/eksperten i mappen disk.