Avatar billede webwally Nybegynder
15. december 2001 - 14:49 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

Mere plads på 8210

Hey

Er der nogen der ved om man på en eller anden måde kan få plads til flere beskeder på en Nokia 8210???
Avatar billede smiske Nybegynder
15. december 2001 - 14:51 #1

Tænker du på SMS beskeder eller billedbeskeder??? Eller for den sags skyld noget andet :o)
Uanset hvad du tænker på er jeg bange for du ikke kan finde mere plads til dem nogle steder.

//HEnrik
Avatar billede slinky Nybegynder
15. december 2001 - 14:54 #2
jo nyere dit sim-kort er, jo flere beskedet er der plads til på kortet...

Eksembel:

Mit gamle sonofon kort: 100nr i tlf bogen, 15 beskeder

Nye tiscali kort: 200nr i tlf bogen, 30 beskeder

//slinky
Avatar billede crystal-t Nybegynder
15. december 2001 - 14:57 #3
Det kommer ande på hvilket Teleselvskab du har, dvs: Nogle teleselvskaber har lavet deres  (SIM-KORT) mega lille eller gjord sådan at det knu kan have f.eks 100 Navne + Nr. i Tlf bogen. og 15 Sms beskeder... Men Billedebeskeder er det samme over alt, dvs det kommer and på hvilken Mobiltlf du har, Være mobil tlf har et bestemt anta Billedbeskeder og det kan man ikke ændre, på...

Mvh
=]
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
15. december 2001 - 15:06 #4
Hvis du sletter dine billedbesker, har du plads til flere normale sms\'er...