Avatar billede get-ready Nybegynder
14. december 2001 - 10:13 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP... Et problem!! [MS Outlook Express]

Er der nogle der kan hjælpe mig...

Jeg har \"Microsoft Outlook Express\"

Der har jeg en \"identitet\"

MEN.. Jeg kan ikke huske passwordet. Hvad skal jeg gøre!!??

Jeg håber i vik hjælpe mig :)

Mvh - Og God Jul

$- get-ready -$
Avatar billede manon Nybegynder
14. december 2001 - 10:15 #1
nå - hvem tør svare på dette spm ? *s* uden at blive beskyld for at snyde *s*

Avatar billede manon Nybegynder
14. december 2001 - 10:16 #2
get-ready >>

det er dit 1. spørgsmål herinde - luk det og spørg igen, men denne gang kun til 60 point og så vil det også blive taget mere seriøst :-)
Avatar billede Kim Rosgaard Praktikant
14. december 2001 - 10:22 #3
her er svaret:
http://www.elcomsoft.com/aolpr.html

og ja, det er med vilje at jeg kommenterer istedet for at svare :)
Avatar billede Kim Rosgaard Praktikant
14. december 2001 - 10:24 #4
prøv evt. denne ret simple løsning:
http://www.diskovod.ru/tips/eng/tip346.htm
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2001 - 10:25 #5
Du kunne (når du har lukket spm.) oprette dit nye spm, som du giver unnder 100 pts for, oprette det i Programmer - E-mail

Desuden sysnes jeg du skulle læse de generelle betinglser for eksperten, og overveje hvorddan du generelt vil opføre dig på nettet.

Jeg tvivler stærkt på, at du opnår noget med dette spm. \"eksperterne\" herinde er lidt mere seriøse end som så (meget mere seriøse faktisk).

Til i andre: er \"anmeld misbrug\" på sin plads her?
Avatar billede get-ready Nybegynder
14. december 2001 - 10:25 #6
takker! - skal lige prøve det først :)
Avatar billede manon Nybegynder
14. december 2001 - 10:27 #7
*s*
Avatar billede get-ready Nybegynder
14. december 2001 - 10:28 #8
smajli ->

1) Jeg beder dem ikke bruge passwords crackers el. lign.

2) ghostcom svarede jo IKKE! kun kommentar
Avatar billede get-ready Nybegynder
14. december 2001 - 10:51 #9
lukker
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2001 - 16:31 #10
Det er jo ikke din skyld, at der kun er kommet kommentarer.

Desuden er der en lille \"snyd\" alarm, der ringer et aller andet sted, når du som det første overhovedet opretter et spm. til 300 hvilket er alle dine points.

Du skulle vel ikke have en anden konto her på eksperten, som du havde tænkt dig, at svare med?

(Det skal retfærdigvis siges, at jeg bare gætter - jeg kan self. ikke vide, om det forholder sig såddan, og jeg \"beskylder\" dig heller ikke for noget)

Der er andre regler på eksperten end dem omkring passwords og cracks. Læs f.eks. afsnittet om at bruge Eksperten i den ånd, den er tiltænkt.
Avatar billede Kim Rosgaard Praktikant
14. december 2001 - 20:17 #11
virkede de kommentarerm jeg kom med?