Avatar billede kimblim Nybegynder
13. december 2001 - 16:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

link til min messenger på min website?

måske er jeg det forkerte sted, måske er der en af jer der kan hjælpe mig alligevel :)

jeg er ved at lave min website, www.kimblim.dk og i min kontakt sektion vil jeg lave et link til min msn messenger ting, så folk kan se om jeg er online/offline, og hvis de klikker på ikonet skal det åbne en samtale med mig.. kan dette overhovedet lade sig gøre? og hvordan?

har prøvet at lede efter svaret i msdn, men den database er så uoverskuelig...

tusind tak for hjælpen.
Avatar billede madsdamgaard Nybegynder
17. december 2001 - 09:10 #1
http://msdn.microsoft.com/downloads/default.asp?url=/downloads/topic.asp?url=/msdn-files/028/001/359/topic.xml

Her kan du finde lidt inspiration til at komme igang. Du kan ved hjælp af at oprette en komponent i vb, benytte messengers funktionalitet på webbet.
Avatar billede kimblim Nybegynder
17. december 2001 - 10:36 #2
jeg tjekkede godt den side, men jeg tænkte mere i baner ala asp links eller noget i den stil.. jeg har ingen evner indenfor vb overhovedet og kan kun basic asp....
Avatar billede guidmaster Nybegynder
13. maj 2002 - 20:15 #3
Hey,
Jeg er sikker på at dette link kan hjælpe dig godt på vej :)

http://www.activeserverpages.ca/HOWTO/Messenger.asp