Avatar billede cookie Nybegynder
12. december 2001 - 10:54 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Powerpoint til Flash

Kan man eksportere en Powerpoint fil til flash?
Avatar billede molok Nybegynder
12. december 2001 - 10:55 #1
Nej, men du kan godt arbejde omvendt.. Hente flash ind i PP ;o)

Mvh
Mikael
Avatar billede cookie Nybegynder
12. december 2001 - 11:01 #2
Det løser jo ikke mit problem!
Jeg har en powerpoint der skal vises på nettet. Nogen alternativer?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. december 2001 - 11:02 #3
Du kan du nu godt. Dog uden lyd og sådan.

Du skal simpelthen eksportere i et billedeformat du kan importere i Flash. jpg/gif/wmf/png/emf

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. december 2001 - 11:03 #4
I Office XP kan eksporte din Powerpoint direkte til en html side.

Aner ikke om mn kan i andre versioner.
Avatar billede molok Nybegynder
12. december 2001 - 11:03 #5
Du kan fra PP, vælge \"save for web\".. Så er det lige til at lægge på nettet, en smule tungt, men en ok løsning, hvis det er til folk med bredbånd...

Mvh.
Mikael
Avatar billede hoejrup Nybegynder
12. december 2001 - 11:04 #6
Avatar billede cookie Nybegynder
12. december 2001 - 11:14 #7
Ok - den godtager jeg
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. december 2001 - 11:21 #8
Du skal dog være opmærksom på at serveren skal godtage PP Mime Types for at du kan vise siden direkte på nettet.

I princippet det samme med f.eks Word.
Avatar billede molok Nybegynder
12. december 2001 - 11:26 #9
nikolaju>> Jeg var under den opfattelse at Office pakken smed en form for player med som brugeren automatisk fik installeret i det de går ind på siden, men jeg tager måske helt fejl..?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. december 2001 - 11:30 #10
Jo man kan i IE smide en Active X control ind der kan vise PP og Word, men for at det virker i andre browsere skal Mime Typen sættes på serveren. :)
Avatar billede molok Nybegynder
12. december 2001 - 11:31 #11
Aaaahhh--- Og jeg så lyset... Klart,, Takker.

cookie>>> Synes ikke at du behøver give mig point for min besvarelse, du kunne jo ikke rigtig bruge den til så meget...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. december 2001 - 11:34 #12
Jo det er jo ikke meget anerledes end det jeg selv skrev. jeg uddybede det bare en smule :)
Avatar billede molok Nybegynder
12. december 2001 - 11:41 #13
Hmmm... Jeg har vist en tendens til at være kortfattet---