Avatar billede trivial Nybegynder
11. december 2001 - 19:11 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Hjælp mig............please!

Hej!
Jeg er igang med en projekt opgave om Big Brother, men har meget svært ved at finde god information, på internet sider, har kigget på www.bigbrother.dk:0) Håber virklig i kan hjælpe, sproget skal være på engelsk eller dansk, og det må meget gerne være inteviws eller noget om de udlandsk big brother programmer, næsten alt kan bruges tak:0)
Mvh Asger www.Hard-News.dk
Avatar billede agony Nybegynder
11. december 2001 - 19:14 #1
www.sickbrother.dk er et kritisk alternativ
Avatar billede funkeychicken Nybegynder
11. december 2001 - 19:21 #2
Avatar billede amyand Nybegynder
11. december 2001 - 19:22 #3
prøv og søg på diverse online-aviser, der er stakkevis af interviews.

Prøv:
www.eb.dk
www.bt.dk
www.jp.dk
www.seoghor.dk
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. december 2001 - 19:53 #4
Er det programmmet BigBrother eller begrebet du skal skrive om?
Avatar billede trivial Nybegynder
11. december 2001 - 20:09 #6
Begge dele!