Avatar billede bayzer Nybegynder
11. december 2001 - 15:32 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Skrifttype :

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvilken font der er brugt til at lave logoet (og teksten med småt) på
http://www.zammy.dk

Hvis der er nogen der har fonten, førhøjer jeg med 300 point.
Den skal sendes til Bayzer@Zybermail.com

Hvis der ellers er nogen der har nogen gode fontsites, LET ME KNOW !!!! På forhånd tak.
-Bayzer
Avatar billede particle Nybegynder
11. december 2001 - 15:42 #1
Får man point, for gode font-sites?
Avatar billede particle Nybegynder
11. december 2001 - 15:43 #2
Hvis, www.royaltyfree.dk ... Den RYKKER!

/particle
Avatar billede ckh Nybegynder
11. december 2001 - 15:43 #3
Avatar billede peellefsen Nybegynder
11. december 2001 - 15:44 #4
Avatar billede zchou Nybegynder
11. december 2001 - 16:09 #5
Godag.
Skrifttypen på zammy.dk er verdena!
Og der er også brugt Arial!
Avatar billede uap Nybegynder
11. december 2001 - 16:09 #6
Bayzer>> Hvorfor spørger du hende ikke bare? =)
Avatar billede locturian Nybegynder
11. december 2001 - 17:23 #7
zchou, håber at det var en joke, for... ehh... Ellers er du rimelig tam :)
Avatar billede cmk30 Nybegynder
11. december 2001 - 21:38 #8
kig på:

http://www.fonts.dk

/cmk30
Avatar billede dumdum Nybegynder
11. december 2001 - 21:41 #9
60 point = svært spørgsmål

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede dmcn Praktikant
11. december 2001 - 22:02 #10
www.rush.dk/for_mange_point.php
Og hvorfor sender du ikke bare en mail til zammy? Som jeg kender hende svarer hun gladeligt.
Avatar billede bayzer Nybegynder
12. december 2001 - 08:20 #11
Jeg har faktisk skrevet til Zammy i lørdags... Jeg har stillet en meget venlig forespørgsel, men hun har ikke svaret..... Pis ! Anyways - Har nogen, nogen flere fontlinks ??
Avatar billede dmcn Praktikant
12. december 2001 - 08:21 #12
Jamen, så skal jeg da gerne spørge hende hurtigst muligt. :)
Avatar billede locturian Nybegynder
12. december 2001 - 13:08 #13
Det kan anbefales at du kigger på www.download.com, og søger efter \"fonts\" - Du kan så downloade forskellige zip filer, der indeholder flere hundrede font\'s.....
Avatar billede bayzer Nybegynder
12. december 2001 - 15:20 #14
locturian >>>
Jeg har prøvet dit råd, men de filer download.com viser, er programmer til fonts, enkelte fonts, eller noget helt tredje.

Jeg har bare skæmmet over dem, så jeg kan have taget fejl, men du skriver flere hundrede fonts i zip filer, de fylder da en del, selv om det er en zip-fil.

Den fil jeg kan huske, der fyldte mest, var på cirka 13mb, og det var et program.... Jeg er glad for tippet, but I can´t seem to use it...
                                -Bayzer
Avatar billede bayzer Nybegynder
12. december 2001 - 15:22 #15
Jeg kom til at tænke på, kunne det ikke være/er det ikke DEDUCTION den font hedder... ???

Dumme mig. Det burde jeg sgu have set...

Kan nogen be- eller afkræfte det ??
Avatar billede bayzer Nybegynder
03. september 2002 - 12:33 #16
Jeg har fundet løsning...