Avatar billede mukke Nybegynder
04. juni 1999 - 20:18 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Eksterne links & Reklamer for points?

1) Kort sagt:
  Skift de der tåbelig onclick-events til links ud med almindelige hrefs og brug target="_new". Så beholder i stadig ekspertens side fremme, og vi får vores menuer med videre. Hvorfor gøre det hele så besværligt?

2) Hvad om det blev muligt at "købe" reklamer for sine points? Helt præcis hvordan det skulle fungere ved jeg ikk helt, men jeg er sikker på at mange ville synes om det. På den måde får firmaer også noget ud af at de ansatte arbejder her - udover at de får nævnt deres firma i besvarelser....

(Mht. at undgå snyd - lav det så en ip-klynge - fx 195.192.104.* Ikke kan svare et spørgsmål fra samme sted indenfor eksempelvis en time. På den måde kunnne man vel godt undgå en hel del "snyderi")
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
04. juni 1999 - 20:23 #1
Gode forslag. Jeg støtter dem!
Avatar billede admin Novice
04. juni 1999 - 20:35 #2
1) ok, alt for jer :)
2) Det er NetPool http://www.netpool.dk der styrer bannersalget, men det er da en idé.
3) Så er der problemer for dem surfer via ISP.
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
04. juni 1999 - 20:39 #3
tak admin
Avatar billede mukke Nybegynder
04. juni 1999 - 20:44 #4
Admin:
1) Lyder godt :)
2) Kan du ikke lægge et godt ord ind for os? (Det behøver ikke at være bannere og alt muligt.. Man kunne f.eks. have en enkel linie ved hver katagori - når man ser overskriften i asp-gruppen kunne der f.eks. stå "www.aspfirma.dk - hvor eksperterne holder til!" :) - Den plads kunne man så køber for en periode eller antal visninger - hvem ved... Bare en ide.
3) Det er derfor jeg siger en time - det kan selvfølgelig også justeres. Men hvis man endelig skulle blive ramt af det - tough luck :) - Hvis man gjorde det på specifikke ip'er elelr med cookies er det for nemt at slippe udenom.

Tak for det hurtige svar - alt i alt kan jeg vist godt acceptere dem :)
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 1999 - 21:09 #5
Ja, det kunne være fedt med lidt reklame for sin homepage mod point.
Skal vi ikke strejke hvis det ikke bliver gennemført? Hehe :) nej det var bare en joke
Avatar billede cyberesben Nybegynder
04. juni 1999 - 22:51 #6
jo! STREJKE! STREJKE! STREJKE!

jeg er utilfreds med mit liv... jeg strejker...
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 1999 - 09:14 #7
Jeg foreslår vi arrangerer en strejke mod eksperten.dk den 6 juni. Jeg vil godt vædde på der næsten ikke kommer nogen den dag! ;-)
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
05. juni 1999 - 10:40 #8
Grow up!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
05. juni 1999 - 13:04 #9
admin>> giv ham gult kort

min kommentar var for sjov, mens $:-) mener det....
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 1999 - 13:10 #10
Nej , det var sgu bare for sjov.

Avatar billede cyberesben Nybegynder
05. juni 1999 - 13:20 #11
ligesom alle dine andre DEJLIGE kommentarer og forsøg på at tage andres point?
Avatar billede bitnissen Nybegynder
12. juni 2000 - 21:21 #12
meget meget interessant forslag :o)
Gør noget ved det =)