Avatar billede cope21 Nybegynder
10. december 2001 - 23:14 Der er 5 kommentarer

WinXP / CounterStrike problemer!

Hej...

Først lige lidt systeminfo:

AMD T-Bird 1,4GHz
256MB RAM
Riva TNT2 32MB
Windows XP

Min Windows crasher eller nogle gange rebooter helt af sig selv når der i spillet CounterStrike skiftes map. Lige der hvor spillet skriver \"Loading...\" gør den en af delene - og det er nok kun ca 1 gang ud af 10 at jeg får lov at skifte map uden at reboote.

Hvad kan problemet være? Jeg havde samme problem i Windows 2000, og jeg har installeret de nyeste drivers til at mit hardware.
Avatar billede nomiz Nybegynder
10. december 2001 - 23:17 #1
alternativ løsning: lige inden den skifter map kan du skrive disconnect i console, og vente et minuts tid, for derefter at skrive retry :)
Avatar billede cope21 Nybegynder
10. december 2001 - 23:45 #2
I så fald er en alternativ løsning ikke acceptabel når det burde køre glat derud af :o))
Avatar billede kram Nybegynder
11. december 2001 - 02:50 #3
Du har forhåbenlig også prøvet at reinstall CS helt? :)

Prøv evt. at smide de her linier i din autoexec.cfg / config.cfg og se om det hjælper:

hpk_maxsize \"1.2\"
cl_updaterate \"40\"
cl_cmdrate \"30\"
Avatar billede crazylip Nybegynder
15. december 2001 - 22:02 #4
kan du andre go\'e kommandoer kram?
Avatar billede leopolt Nybegynder
10. januar 2002 - 01:09 #5
kommandoer...tjaaa
Jeg har haft samme problem med cs. Men øvelse gør mester - og jeg kendte 2 værktøjer:
win 98 kompatibilitets-tilstand og en kommando som skal skrives i genvejen på skrivebordet:
-heapsize 64000
Hvis du i din genvej til cs (på dit skrivebord)  efter ordene -game cstrike og
-console, tilføjer dette, vil cs hele tiden have 64 MB hukommelse mens det køres. Hvis du har meget RAM kan du sætte tallet op!!!