Avatar billede dawin Nybegynder
10. december 2001 - 21:13 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

partner til COPY magazine

Jeg har startet et online magasin COPY magazine. Jeg har 1 mia ideer og muligheder - men ikke tiden til dem alle. Derfor søger jeg en der lissom mig vil være manden bag magazinet.

Du skal kunne noget ASP/PHP programmering, maybe lidt design eller bare have en masse gåpå-mod.

Det du får ud af det er at være med til at drive noget der forhåbentligt bliver stort - og blive medejer af det.

Men det skal være LYSTEN  ... og ikke penge der driver dig.

For yderlige information kan du kontakte mig på david@copy-magasin.dk.

Du kan tjekke sitet ud på www.copymag.dk (der er ialt 12 domains til det)

/dawin
Avatar billede dawin Nybegynder
10. december 2001 - 21:14 #1
forresten .. så kan jeg også kontaktes på ICQ: 19354190
Avatar billede stairway_to_heaven Nybegynder
02. januar 2002 - 19:11 #2
Jeg vil der godt være med og hjælpe med nogen dine 1 mia. ideer og muligheder mi  icq: 115853204
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
07. januar 2002 - 10:45 #3
Hvis du stadig søger en partner er jeg muligvis interesseret. Jeg kontakter dig højst sansynligt iaften.

-Jonas
Avatar billede dawin Nybegynder
06. oktober 2003 - 18:41 #4
afslutter den her :)
Avatar billede freeman Nybegynder
06. oktober 2003 - 19:12 #5
Gik projektet ned ?
Avatar billede dawin_dk Nybegynder
06. oktober 2003 - 19:43 #6
nej .. den her tråd har bare været åben i over 1½ år .. syntes det var på tide at lukke den :)
Avatar billede freeman Nybegynder
06. oktober 2003 - 20:29 #7
Ok, jeg synes bare ikke lige at siden var åben.. :)
Avatar billede dawin_dk Nybegynder
06. oktober 2003 - 20:35 #8
som der står så er vi nede pga af tekniske problemer/opdateringer .. men joeh .. kunne da stadig godt bruge mig en seriøst partner til det... men har jeg opgivet at finde ...