Avatar billede offer Nybegynder
02. april 2000 - 15:19 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Quake 3

Hvorfor virker mine koder til quake 3 ikke
Avatar billede stussy Nybegynder
02. april 2000 - 16:11 #1
hvilke slags koder?
Avatar billede snowball Novice
02. april 2000 - 16:31 #2
Måske dem her !

Åben alle Cinematics:
Fra en dos prompt i dit Quake3 directory, tast:
quake3.exe +seta g_spVideos "\tier1\1\tier2\2\tier3\3\tier4\4\tier5\5\tier6\6\tier7\7\tier8\8"

Åben alle niveauer på sværhedsgrad 1:
Fjern kontrolpanelet og skriv: /iamacheater

Åben alle niveauer på sværhedsgrad 100
Fjern kontrolpanelet og skriv: /iamamonkey

Skjulte Sarge Skin:
Bring down console and type: /model sarge/krusade

For at kunne anvende følgende snydekoder i multiplayer mode, skal serveren have cheats enabled (ie: /devmap +map [name])

Gud Mode:
Fjern kontrolpanelet og skriv: /god

All våben:
Fjern kontrolpanelet og skriv: /give all

Du kan også bruge følgende koder med de nedenstående kommandoer/give command:

allammo
armor
battle suit
bfg10k
flight
gauntlet
grappling hook
grenade launcher
haste
health
invisibility
lightning gun
machinegun
medkit
personal teleporter
plasma gun
quad damage
railgun
regeneration
rocket launcher
shotgun

Snyde Mode for Q3DemoTest:

Load Q3DemoTest, åben kontrolpanelet og skriv /spdevmap [map name]

Anvend en af følgende værdier:

q3dm1
q3dm7
q3dm17
q3tourney2

Spillet vil load i single-player mode med den nuværende setup af bot variables, og snyde mode er klar. Du kan derefter anvende de snydekoder som er nævnt ovenover.

Snowball
Avatar billede i11uzion Nybegynder
02. april 2000 - 19:03 #3
Heh du er da vist rimelig trænet i at snyde... :)
Avatar billede snowball Novice
02. april 2000 - 20:22 #4
nææhhhh....har faktisk aldrig snydt i Q3 !!!! :-)

Hvis man synes der er for meget modstand kan man jo bare sætte sværhedsgraden ned !!! Der er jo så stor forskel på dem i Q3 !

Snowball
Avatar billede i11uzion Nybegynder
02. april 2000 - 21:29 #5
Hehe det var bare en joke...

Og eh, bots sux.. :)
Avatar billede stussy Nybegynder
02. april 2000 - 22:10 #6
heh QuakeIII skal sq spilles uden snyd! LAN er sq for fedt :) :) :)
Avatar billede i11uzion Nybegynder
03. april 2000 - 01:11 #7
stussy>>> Det er da meget god aim-practise at bruge god-mode, så man i ro og mag kan øve sig med railgun eller hvad man nu har lyst til, uden at kunne dø...
Avatar billede christoffer Nybegynder
03. april 2000 - 18:38 #8
Du skal bare gøre ligesom snowball sagde så virker det, og hvis du vil spille multiplayer på nettet kan du gå ind på www.multiplayer.com:-)
Avatar billede snowball Novice
03. april 2000 - 20:26 #9
hhhhmmmm.... ;(

Snowball
Avatar billede i11uzion Nybegynder
03. april 2000 - 21:07 #10
Øhhhh, det her er sgu da for ringe...

Godt nok var snowball beskeden nok til at poste hans helt rigtige svar som kommentar, men christoffer skal sgu da ikke have nogen point, for hvad er det lige han er kommet med???
Avatar billede snowball Novice
03. april 2000 - 21:26 #11
Det kan jeg nu heller ikke lige se hvorfor han skulle ha' alle point'ene !!!

Snowball
Avatar billede theartist Nybegynder
04. april 2000 - 10:01 #12
meget mistænksomt at han har svaret på flere af Offer's andre spørgsmål, til totalt urimelige point, i betragtning af sværhedsgraden. Og navnter Christoffer / Offer - ja du kunne jo ikke få stoffer, for det var taget, så hvorfor ikke lave et med Offer???

MVH
--:TheArtist:-- (som lugter snyyyyyd)
Avatar billede offer Nybegynder
04. april 2000 - 10:23 #13
jeg ved der er snyd her da navnet offer her på eksperten er min men jeg ikke har oprette denne spørsmål så nolge har fået fat i min password og brugt den til at skore point.

Avatar billede admin Novice
04. april 2000 - 11:15 #14
offer -> Så kan jeg kun anbefale at ændre dit password, med det samme.
Avatar billede offer Nybegynder
04. april 2000 - 12:25 #15
admin -> det har jeg gjort