Avatar billede madssen Nybegynder
08. december 2001 - 23:11 Der er 18 kommentarer

Banner til ny eyeqfansite

hej
jeg er i fuld gang med en ny fansite for popgruppen EyeQ jeg har lavet det hele, men nu mangler jeg bare et banner som jeg håber du vil designe på banneret skal stå: \"EyeQ - En drøm er blevet til virkelighed\" der skal også være et billede af pigerne på banneret og det skal være 747 * 145 pixles det skal være sådan en meget lyseblå baggrund. og hvid tekst håber du gider at hjælpe!
Avatar billede r.hegaard Nybegynder
08. december 2001 - 23:14 #1
Hvad er adressen til siden ???
Avatar billede madssen Nybegynder
08. december 2001 - 23:14 #2
Der er ingen endnu, så jeg kan godt se hvis det bliver lidt svært at lave et banner.
Avatar billede chaoscrew Nybegynder
08. december 2001 - 23:26 #3
har du overvejet om det ikke er brud på Copyright, hvis du \"låner\" et billede af dem, fra en anden side?
Avatar billede gfx Nybegynder
08. december 2001 - 23:49 #4
Hvad med at du tog dig sammen...Det er nu dit 13 brugernavn...Michael smidt eller hvad du nu hedder...

Oprettelsesdato 2001-12-08 23:07:00
Point ved oprettelse 300
Point opsparet (0 dage * 5 point) 0
Point tjent 0
Point brugt 0
Point ude 300
Banner Point 0
I alt 0

Avatar billede sonne Nybegynder
09. december 2001 - 10:50 #5
skriv da det skilt selv !
Avatar billede jadetermig Nybegynder
09. december 2001 - 21:06 #6
For det første... lam taktik med de mange brugernavne.. det kunne gøres mere diskret!!
For det andet... Hvem FANDEN laver en fanside for EyeQ ?? Et band der ikke kan stave til noget de tydeligvis mangler!! \"I want what she’s got\" Det må da være talent hun mener!!
Avatar billede locturian Nybegynder
10. december 2001 - 17:26 #7
1. Tror heller ikke at man bare uden videre kan \"låne\" billeder fra andre sider, uden at det er brug på en eller anden copyright lov.

2. Hvem gider at være fan af en \"maskinefremstillet\" popgruppe? - For fanden. Alle kan sq da blive stjerne, hvis man tager \"Popstars\" exemplet. Det er bare at putte en masse penge i posen, ryste den med en masse medie omtale, og vupti, så har man en en gruppe mennesker der ikke kan synge, men alligevel trækker en masse unge piger til, da drømmen om at være stjerne præger en hver 10 årig pige.

Det er ligesom Bigbrother (Se forresten Sickbrother.dk!!) En masse mennesker, der kommer i tv hele døgnet. Og VUPTI, uden at de er gode skuespillere, har talent eller andet, bliver de tilbedt af så mange mennesker der tydeligvis ikke kan sætte ? ved hvad de synes er kvalitets tv.

Så, det er min mening :) EyeQ SUX!
Avatar billede particle Nybegynder
10. december 2001 - 22:04 #8
Ja, he, he... Locturian har ret i noget af det rigtige: Se ´f.eks. ham der \"Christian\", som har udgivet en CD, for nylig... SKOD BigBrother-deltager!

/particle
Avatar billede omaly Nybegynder
14. december 2001 - 11:47 #9
Jeg vidste ikke denne side var blevet omdøbt til \"fri debat\"??????????????????????????????
Avatar billede locturian Nybegynder
14. december 2001 - 14:43 #10
/me tror at der er en lille Eye-Q fan gemt i Omaly :)
Avatar billede omaly Nybegynder
14. december 2001 - 22:00 #11
Tjaaaaaaaa hvis jeg er, hvad så.............?

Du behøver da heller ikke at holde skjult at du ser op til Bamse & Kylling!
Avatar billede locturian Nybegynder
14. december 2001 - 22:02 #12
HEHEHE. Du kan da ikke være særlig gammel du, hvis du kommer med et så tamt forsvar? - 13, 14 måske? - Om drøm du bare videre om de 4 medieludere der så fint kaldes \"Eye-Q\"
Avatar billede omaly Nybegynder
14. december 2001 - 22:09 #13
Forsvar imod hvad?? Tror du det her er en kamp?

Hvad med at læse reglerne på Eksperten, her handler det om at behandle hinanden med gensidig respekt. Til din oplysning kan jeg fortælle dig at den her kategori er til freelance opgaver, og det er lige netop sådan et fjols som dig der ødelægger det for andre, bare fordi du skal belæmre os andre med din mening (som vi i øvrigt ikke gider at høre på aligevel).
Avatar billede locturian Nybegynder
14. december 2001 - 22:11 #14
På det punkt er jeg enig med dig. Det med gensidig respekt, og at vi ikke skal fylde dette fora med vores nonsens. Men, jeg lavede et indlæg, hvor jeg gav min mening om emnet. Er da ikke min skyld, at en 14 årig dreng, skal føle sig truffet, fordi at jeg genere hans idoler.

/Loc Out!
Avatar billede omaly Nybegynder
14. december 2001 - 22:17 #15
Nå men hvor er din respekt for madssen når du spammer hans spørgsmål men din total ligegyldige mening? Du kunne jo prøve at hjælpe ham i stedet, for du kan da være ligeglad med hvad han gerne vil have lavet et banner til, men det har du vel ikke evner til?
Avatar billede locturian Nybegynder
14. december 2001 - 22:21 #16
HOHOHO. Glædelig jul. Jeg har åbentlyst flere evner end du nogen sinde får, men det er ikke op til dig at vurdere, eller at rakke ned på mig. Jeg lufter blot min mening, men gav også utryk for, at det ikke var lovligt bare at \"låne\" billeder fra en anden side (Se tideligere indlæg)

Men, gider sq ikke rigtig spilde min tid på det her, så dette er mit sidste indlæg i denne sag. Så kan du flame mig alt det du vil.

/Loc OUT!
Avatar billede omaly Nybegynder
14. december 2001 - 22:22 #17
TAK!
Avatar billede omaly Nybegynder
14. december 2001 - 22:41 #18
madssen-> Har du ikke et billede af din side? Så vil jeg gerne prøve at lave noget som kan passe ind.