Avatar billede invisibleman Nybegynder
08. december 2001 - 22:58 Der er 33 kommentarer og
1 løsning

88x31 \"banner\" til invisibleman.dk

Jeg skal have lavet et 88x31 \"banner\" til http://invisibleman.dk/

\"Banneret\"\'s stil skal være den samme som på sitet, se\'følig.

Besides that, er jeg åben for foreslag.
Jeg forebeholder mig ret til at afvise svar, hvis bannere jeg ikke synes om.
Avatar billede waldowolf Nybegynder
08. december 2001 - 23:03 #1
http://www.enter-s.dk/fotx.gif ´banner er vel et banner ;)
Avatar billede invisibleman Nybegynder
08. december 2001 - 23:04 #2
baa .. *G* det skal være for sitet invisibleman.dk :o)
Avatar billede waldowolf Nybegynder
08. december 2001 - 23:05 #3
Hehe ok ;)
Avatar billede michael-k Nybegynder
08. december 2001 - 23:07 #4
et banner er ikke bare et banner.
Det var da et totalt skod job du har fået dig der, da siden er meget ide løs, hvad havde du selv tænkt på ?
Avatar billede invisibleman Nybegynder
08. december 2001 - 23:08 #5
michael-k .. er siden meget idé løs !? How so ?
Avatar billede callesen Praktikant
08. december 2001 - 23:09 #6
Hva med dette her:

Det passer til domænenavnet.;-)
Avatar billede michael-k Nybegynder
08. december 2001 - 23:11 #7
prøv at se den, kig på den og tænk på hvad du ser. En hvid baggrund med nogle sorte streger, så har du ham manden i baggrunden som man næsten ikke kan se for at bryde det trevielle og kedlige ?
Men selvfølgelig er det stilen er det vel okay. Syntes bare den er noget kedlig til mig :-)
Avatar billede razmuz_dk Nybegynder
08. december 2001 - 23:11 #8
www.razmuz.dk/invisible.gif

Lavet hurtigt .. på min fars 266\'er ;)
- Du ka\' få psd filen og så ændre lidt i det, hvis du altså ka\' li\' det..

\\\\- >RAZ
Avatar billede invisibleman Nybegynder
08. december 2001 - 23:12 #9
callesen *GG* hæ hæ .. kun seriøse indlæg, tak :-)
Avatar billede razmuz_dk Nybegynder
08. december 2001 - 23:12 #10
callesen -> lol
Avatar billede invisibleman Nybegynder
08. december 2001 - 23:13 #11
michael-k, nu er det jo heller ikke dit site :o)
Meningen er faktisk at baggrunden skal være relativt usynlig ...
Avatar billede invisibleman Nybegynder
08. december 2001 - 23:14 #12
razmuz.dk .. hmm .. ikke helt, men lidt i den retning ... ikke så \"fremtrædende\" og helst gerne med en 1px sort ramme rundt om.
Avatar billede michael-k Nybegynder
08. december 2001 - 23:15 #13
invisibleman  ja det fandt jeg ud af, havde ikke lige set hvad siden hed :-)  sorry
Avatar billede invisibleman Nybegynder
08. december 2001 - 23:19 #14
*lol* hæ hæ .. oki doki :-)
Avatar billede razmuz_dk Nybegynder
08. december 2001 - 23:19 #15
http://www.razmuz.dk/invisible2.gif

hm, nu er det jo næsten usynligt .. :)
Avatar billede razmuz_dk Nybegynder
08. december 2001 - 23:20 #16
Avatar billede callesen Praktikant
08. december 2001 - 23:22 #17
Undskyld - men jeg blev så skuffet, da jeg kunne se noget på http://invisibleman.dk/
Avatar billede invisibleman Nybegynder
08. december 2001 - 23:23 #18
hmm .. teksten lidt mindre, gaussian blur og hele \"invisibleman.dk\" :o)
Avatar billede invisibleman Nybegynder
08. december 2001 - 23:24 #19
callesen: jeg havde overvejet en hvid side, men det ville være lidt plat *GGGG*
Avatar billede waldowolf Nybegynder
08. december 2001 - 23:25 #20
Avatar billede razmuz_dk Nybegynder
08. december 2001 - 23:27 #21
http://www.razmuz.dk/invisible4.gif

Aarh, det er svært at bruge \"gausisk sløring\" på så små billeder, og stadig kunne se hvad det skal forestille.

Men jeg har lavet teksten lidt mindre, og smidt en tiny skygge på for at man kunne se hvad der står! :-)
Avatar billede razmuz_dk Nybegynder
08. december 2001 - 23:29 #22
nå... jeg hopper i putkassen! - take it or leave.... eller vent til imorgen når jeg står op! :-)

\\\\-> RAZ
Avatar billede waldowolf Nybegynder
08. december 2001 - 23:30 #23
Avatar billede callesen Praktikant
08. december 2001 - 23:31 #24
Hvid side> Det havde været et crossbrowser design, der opfyldte alle alle ønsker om sammenhæng mellem form og indhold.
Avatar billede razmuz_dk Nybegynder
08. december 2001 - 23:37 #25
Avatar billede zhark Nybegynder
09. december 2001 - 00:12 #26
Avatar billede michael_r Nybegynder
11. december 2001 - 15:40 #27
Nu ved jeg ikke om det må være med animation, men jeg tager chancen :)

Foreløbig har jeg stillet animationen til at kører 4 gange, hvilket svare til ca. 30 sek. Filstørrelsen er på omkring 2 kb, tag et kig på:

http://imac.homepage.dk/invisibleman.gif

Mvh. Michael.
Avatar billede invisibleman Nybegynder
11. december 2001 - 19:26 #28
michael_r .. animationer er ok så længe de er diskrete ... og det der ser faktisk fint ud ..
Den vil jeg gerne have .. men vil også gerne have en statisk .. og vil gerne lave lidt om på den animerede (men det er nok nemmere at gøre selv nu jeg har noget at gå ud fra ...)
Avatar billede razmuz_dk Nybegynder
11. december 2001 - 19:30 #29
dvs mit \"svar\" er kasseret? =)

http://www.razmuz.dk/invisible5.gif
Avatar billede invisibleman Nybegynder
11. december 2001 - 19:44 #30
hmm .. yeps .. sprry .. :o)
Avatar billede razmuz_dk Nybegynder
11. december 2001 - 20:35 #31
hehe ok :-)
Avatar billede michael_r Nybegynder
11. december 2001 - 23:59 #32
invisibleman -> Jeg skal da gerne lave ændringerne, hvis det er - og også det statiske, bare skriv dine ønsker :)

Mvh. Michael.
Avatar billede invisibleman Nybegynder
12. december 2001 - 00:26 #33
michael_r .. det er så svært at forklare hvordan jeg vil have det .. så er det bedst hvis jeg selv nusser med det *G*

Men jeg tror faktisk godt jeg kan bruge den animation både som et statisk og animeret \"banner\" ... gider du sende mig de enkelte frames i animationen ? så får du point :o)

e@invisibleman.dk
Avatar billede invisibleman Nybegynder
14. december 2001 - 03:29 #34
michael_r: Tak :-)