Avatar billede sala Nybegynder
08. december 2001 - 18:20 Der er 16 kommentarer og
5 løsninger

FrontPage+eksempl

Hej,
hvor kan jeg finde nogle Frontpage-eksemppler ?
Avatar billede stine_grith Nybegynder
08. december 2001 - 18:29 #1
Avatar billede backside Nybegynder
08. december 2001 - 18:45 #2
Avatar billede backside Nybegynder
08. december 2001 - 18:47 #3
Avatar billede totenslager Nybegynder
13. december 2001 - 09:21 #4
Hvad er du ude efter - et kursus i frontpage eller se sider lavet i Frontpage - eller hvad ?
Avatar billede sala Nybegynder
13. december 2001 - 18:39 #5
se sider lavet i Frontpage
Avatar billede particle Nybegynder
13. december 2001 - 18:45 #6
Avatar billede backside Nybegynder
13. december 2001 - 19:20 #7
www.backside.dk
Den er lavet i FP. :)

Og så er der en her der også er lavet i FP.
http://www.frisoer-finn.dk/
MEN IKKE AF MIG.  ;)
Avatar billede ecoon Nybegynder
14. december 2001 - 17:59 #8
Vil du have flere?

/ecoon
Avatar billede ecoon Nybegynder
14. december 2001 - 18:06 #9
Men spg. er om du vil have sider LAVET i Frontpage, eller programmeret i Frontpage?
Man kan jo håndkode i Frontpage, eller bruge det, som Frontpage er lavet til?

http://www.webdisney.dk
http://www.microsoft.com (Det er da pinligt, hvis de ikke har lavet deres hjemmeside, i deres eget program!)
http://www.duckdex.com
http://www.kildegaard.boysonly.dk

/ecoon (tidl. particle!)
Avatar billede quak Nybegynder
14. december 2001 - 18:27 #10
Avatar billede ecoon Nybegynder
14. december 2001 - 18:55 #11
quak>> Ehhh... fed side! He, he

/ecoob (tidl. particle!)
Avatar billede zupastar Nybegynder
14. december 2001 - 18:56 #12
Avatar billede ecoon Nybegynder
14. december 2001 - 19:07 #13
I giver ham et RIGTIGT godt indtryk af Frontpage, med de der sider! Hvad med at vise manden noget ordentligt? Dét der kunne lige så godt, være bygget i Subnet\'s pagebuilder! :-(

/ecoon
Avatar billede ecoon Nybegynder
14. december 2001 - 19:20 #14
Hvorfor ikke vise nogle af alle de GODE sider, som Frontpage sagtens kan generere?

/ecoon
Avatar billede zupastar Nybegynder
14. december 2001 - 19:23 #15
Frontpage gode sider...yeah right...eller vent det kan godt være! Men hvem gider overhovedet at beskæftige sig med de koder FP laver!?!
Avatar billede backside Nybegynder
14. december 2001 - 19:26 #16
zupastar>> Øhh, nu er det engang FP spørgsmålet drejer sig om.
Hvis du ikke gider beskæftige dig med det så lad venligst være.
Avatar billede zupastar Nybegynder
14. december 2001 - 19:29 #17
jaja... Men jeg kender sq bare ikke nogen fede sider der er kontrueret med FP:.
Avatar billede backside Nybegynder
14. december 2001 - 19:46 #18
zupastar>>
Hvordan vil du overhovedet definere en \"fed side\"?
Det er vel ret individuelt fra person til person.
Jeg havde selv lavet en jeg syntes var fed indtil en af mine venner kom og sagde \"det er da den grimmeste side du har lavet indtil nu\".
Der er ingen tvivl om at jeg langt fra kan kalde mig \"Webdesigner\", derfor bruger jeg Frontpage.
Nu har jeg så lavet en der er jævn kedelig, men brugbar, jeg vil bare gi´ nogle informationer som andre kan ha´ gavn af.
Avatar billede ecoon Nybegynder
14. december 2001 - 21:34 #19
Jeg bruger ikke FP, men Homesite, men FP er da PERFEKT til nybegyndere, ikk\'?
Det var den vej af, jeg lærte at programmere!
Og det kan jo ikke ses, bortses fra soucecodesne, at det er lavet i FP!

/ecoon
Avatar billede jensb Nybegynder
17. december 2001 - 13:51 #20
http://home4.inet.tele.dk/gumme har jeg lavet i Frontpage
Avatar billede sala Nybegynder
10. juni 2008 - 11:56 #21
Tak,jeg lukker.