Avatar billede zmiley Nybegynder
06. december 2001 - 22:05 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Gendan slettede filer

Hej, jeg skal bare høre om nogen kan give mig et link til hvor jeg kan downloade et program til gendannelse af slettede filer... Og hvor stor sandsynligheden er for at filer som er slettet for 4-5 dage siden kan gendannes???
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. december 2001 - 22:18 #1
Avatar billede djm33 Nybegynder
06. december 2001 - 22:18 #2
hmm... så\'n et program koster penge. Norton Utilities 2000 skulle kunne klare problemet, men jeg mener det skal være installeret inden du slettede filerne... Men det er da forsøget hver!!!
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2001 - 22:23 #3
John Stigers -> Det er vist ikke lovligt at henvise til piratkopier med serienummer...
Avatar billede zmiley Nybegynder
06. december 2001 - 22:24 #4
Kigger på det :) Er i fuld gang med at downloade
Avatar billede zmiley Nybegynder
06. december 2001 - 22:54 #5
Programmet virker ikke, den oprettede 3 disketter, men de virker ikke efter hensigten, jeg kan ikke bruge den såkaldte boot-diskette til at starte computeren med... Desuden er det jo langt fra lovligt :)

Jeg har intet imod at bruge en demo, bare det kan gendanne mine filer, skal forhåbentligt kun bruge programmet denne ene gang :)

Nogen andre forslag
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. december 2001 - 22:58 #6
ufc> Hvad med at læse det hele INDEN du beskylder mig for fusk???!!! Dette link er i tekst filen: http://www.comon.dk/20/view.asp?ID=9470 - LÆS DET! og undskyld bagefter!
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. december 2001 - 22:59 #7
zmiley> nå så du har heller ikke læst det??? Så læs dog for h...... hvad der står i tekst-filen!
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. december 2001 - 23:00 #8
Det er hentet INDEN d. 26 oktober!
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. december 2001 - 23:00 #9
Men jeg fjerner det da bare fra min ftp - hvis der skal være så meget bøvl!
Avatar billede zmiley Nybegynder
06. december 2001 - 23:03 #10
OK, det er så åbenbart ikke så ulovligt :) Sorry, men kan stadig ikke få det til at virke
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. december 2001 - 23:05 #11
zmiley> det virker her  -prøv at lave en ny boot diskette
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2001 - 23:05 #12
Jeg har skam læst det hele, og der står intet om, at det er gratis. Du burde have skrevet, at det var lovligt i teksten og at man kan læse mere på den url. Du kan da ikke forvente, at jeg skal gå ind på en hjemmeside for at læse, at det er gratis.
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. december 2001 - 23:05 #13
P.s. Programmet er væk.
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. december 2001 - 23:08 #14
ufc> jo i dette tilfælde kan jeg! Der er en readme.txt + en zipfil - du åbner tekst filen og ser der er et serial - STRAKS beskylder du mig for at linke til warez, endda uden at kigge på det link jeg har lagt som reference - der står endda ref.: (ref. betyder reference!)
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. december 2001 - 23:10 #15
ufc> hvorfor i alverden tror du jeg har dette til at ligge? for at gøre det \"lovligt\"??? Det er dette jeg snakker om: ftp://212.10.124.79/111_NO_warez!!!!/No_Warez.txt
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. december 2001 - 23:20 #16
hvis du ikke kan komme ind på min ftp, så læs her: http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=john_stigers
Avatar billede crazypaki Nybegynder
07. december 2001 - 11:49 #17
Du kan få nogle programmer på www.download.com eller www.tucows.com.
Du skal søge efter \"Recovery\".
Avatar billede zmiley Nybegynder
08. december 2001 - 23:37 #18
Det lykkedes, fandt en del små programmer, de fleste virkede ikke helt så godt som man kunne forvente, men hvad faen :)

Tak for hjælpen alle sammen