Avatar billede justify Nybegynder
06. december 2001 - 09:26 Der er 4 kommentarer

Newsletters og tilmelding via webside !

jeg vil gerne udsende nyhedsbreve ud til medlemmer af en klub, og spørger.
1 hvordan laver jeg tilmeldingen på websiden?.
2 skal jeg bruge et specielt mailprogram til det?.

Er der nogen der har en godt idé ?
Avatar billede cyb Nybegynder
06. december 2001 - 10:20 #1
Det afhænger lidt af hvilke programmer du har til rådighed. Enten har du dit eget program sat op til at sende nyhedsbreve op, og risikere dermed også at skulle slås med folk der mener du spammer. Hvis du vælger denne løsning skal du enten kode programmet selv eller benytte et program som eks: http://download.cnet.com/downloads/0-3356720-100-8021136.html?tag=st.dl.10001-103-1.lst-7-4.8021136
Alternativt kan du vælge at få nogle til at lave det hårde arbejde for dig og benytte en gratis service som eks. http://dk.groups.yahoo.com/
Avatar billede justify Nybegynder
06. december 2001 - 14:37 #2
cyb>>Tak for svar , jeg har downloaded programmet.
Det se fint ud , men det betyder at jeg skal indtast e-mail adresserne manuelt , men det er da også overkommeligt , men jeg ville nu stadig gerne have at medlemmer kunne tilmelde sig via websiden , via en formular eller. lign.
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
06. december 2001 - 15:12 #3
Jeg har med glæde benytte mig af flg.:
http://www.mso.it/showscript.asp?CatID=2
programmet hedder SpawnedMailer - deres hjemmeside er desværre nede pt.

Hvis det har interesse har jeg lavet den om til dansk. - men prøv først linket - kræver ASP!
Avatar billede cyb Nybegynder
09. december 2001 - 12:25 #4
Ok - hvis du skal have tilmeldig gennem en webside skal du programmere et program der kan lægge resultatet ind i newsletter programmet, dette er ikke så nemt, hvorfor jeg foreslog yahoo ..
Hvilket operativ system køre din webserver og har du mulighed for at installere komponenter på den som du har lyst ?