Avatar billede denboj Nybegynder
30. marts 2000 - 01:23 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

3d tekst i medi8tor

Hej, jeg er lige gået i gang med medi8tor og jeg har brug for et rigtig godt 3d program, der kan arbejde med tekst, der også kan integreres i medi8tor. programmet skal kunne alt lige fra indlednings sekvensen i starwars (den gamle) til ormehuller hvor teksten kommer ud et sted man selv vælger og slynger sig rundt til et nyt ormehul. Programmet skal være gratis og til at downloade fra internettet og helst bruger venligt.

håber på gode svar
Avatar billede spacey Nybegynder
30. marts 2000 - 02:56 #1
Hehe, det er ellers ikke så lidt du kræver af det program.

Det tror jeg faktisk ikke findes i en gratis versiom, jeg kender massere af programmer som kan det men ingen af dem er gratis.

//Jens
Avatar billede denboj Nybegynder
30. marts 2000 - 13:10 #2
til spacey, okay hvad kender du der koster mønt, men er godt
Avatar billede i11uzion Nybegynder
30. marts 2000 - 22:19 #3
HEhe jeg tror sgu at det bliver svært at finde et program som kan alt det du siger, og så stadig skulle kunne integreres i medi8or...

Men hvis du kan undvære lige præcis det (hvilket du nok ikke kan), så vil jeg, som nr. 1 anbefale 3D Studio MAX. Det er et af de letteste 3D Programmer der findes, samtidig med at det er ekstremt professionelt.

Er du til det lidt vildere men også sværere, så gå efter Maya...

Hehehe begge programmer koster godt nok ekstremt mange penge, men det var da forslag :)
Avatar billede denboj Nybegynder
01. april 2000 - 02:20 #4
til i11uzion>> Hør programmet skal jo bare kunne eksportere en fil i et eller andet format der kan integreres i medi8or. Selvfølgelig med en transparant baggrund. kan 3d studio MAX det og hvilke formater kan man eksportere
Avatar billede cyberskovmos Nybegynder
24. maj 2000 - 08:34 #5
Jeg er en dreng på 14 pr der programmere i Pascal, Basic og Delphi,
og jeg har hørt om medi8tor, og dem deer hat fortalt mig at det skulle være nemt at lave sine egne computerspil
i medi8tor, så er der ikke lige nogen der vil sende en lille kopi af det til
mig på: skovmos@nielsen.ms
Avatar billede denboj Nybegynder
24. maj 2000 - 10:11 #6
Jeg tror at programmet er lidt for stor til at man bare lige kan sende den. Men en anden ting er at nu er jeg færdig med det projekt jeg var i gang med - Og da der ikke var nogen svar jeg har været tilfreds med vil jeg give point til den næste der putter et svar ind i denne kategori
Avatar billede dreddypaw Nybegynder
25. maj 2000 - 13:00 #7
jamen tak.. :o)
Avatar billede cyberskovmos Nybegynder
28. maj 2000 - 14:36 #8
Til Denboj: Kan du sende mig andre programmer til mig, via email, hvor man kan lave sine egne computerspil i?
fks. Gamebuilder Ligth?
Avatar billede denboj Nybegynder
28. maj 2000 - 15:11 #9
Jeg har ikke nogen programmer hvor man kan lave egne computerspil. Men når det er sagt vil jeg også lige sige at jeg vil mene at Medi8or er et rigtigt dårligt program at lave spil i. Det er et program amatører og der er en hel masse funktioner det ikke understøtter. Hvis du gerne vil have et kvalitets program så prøv at se om du ikke kan få fat i director eller sådan noget. Jeg kender det ikke men jeg har hørt at det skulle være ret godt. Men det vigtigste er at du har en masse hjælpeprogrammer til at lave designs med og 3d grafik f.eks. Så prøv at se om du kan få fat i adobe photoshop (eller lign) og 3d studio max (eller lign.) og så find ud hvilket multimedieprogram der understøtter de programmer du får fat i. medi8or understøtter f.eks. overhovedet ikke 3d grafik. Men du er nok nød til at oprette dit eget spørgsmål her på eksperten for at finde ud af hvor du skal starte .
Avatar billede cyberskovmos Nybegynder
15. juni 2000 - 11:32 #10
Til Denboj: Jeg har linge fået Medi8or, og jeg har også liejg fundet ud af hvordan man kan lanve sine egne computerspil i det, og jeg har hørt at man kan lave sine egne 3d aniamtioner id et, men jeg kan ikke finde det sted hvor man kan gøre det henne i Medi8or?
(Medi8or 4.0)
Send mig venligst en email. Tak.