Avatar billede mlr Nybegynder
05. december 2001 - 14:10 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Problemer med firewall og Eksperten.dk

Dav.
For noget tid siden instalerede jeg Norton Personal Firewall 2002 og så når jeg f.eks. skal oprette eller skrive i et spm. så er det ikke altid det kommer frem... Så spørger jeg om er der nogle der ved HVORDAN jeg får det til at komme frem fordi ellers skal jeg sidde og poste mit indlæg ca. 4-5 gange før det kommer frem og det kan man godt blive ret træt af. Men hvis nu jeg slår firewallen fra og så poster et indlæg så kommer det frem lige med det samme som det gjorde FØR jeg instalerede den... Så det er nok et eller andet med firewallen... ENogen der har nogle forslag?

-MLR
Avatar billede crosta Nybegynder
05. december 2001 - 14:12 #1
Hmm... De fleste firewall\'s har nogle forskellige \"security-options\", eller hvor meget de skal beskytte, prøv at ændre lidt på dem så det virker =)

Du tvinger jo et svar ud af mig ;]

Cros...
Avatar billede tmceu Praktikant
05. december 2001 - 14:12 #2
I mit tilfælde enablede jeg HTTP_REFERER igen og så virkede det.
Avatar billede mlr Nybegynder
05. december 2001 - 14:13 #3
Hvor finder jeg så det der HTTP_REFERER henne i programmet?
Avatar billede crosta Nybegynder
05. december 2001 - 14:18 #4
det laver jeg om til et svar så ejg kan få point og blive rig.,..
Avatar billede mlr Nybegynder
05. december 2001 - 14:19 #5
Ja men du skal nok ikke regne med at jeg acceptere =) Fordi det du har skrevet virker ikke...
Avatar billede mlr Nybegynder
05. december 2001 - 14:20 #6
tmceu>> Hvor henne finder jeg det der HTTP_REFERER henne?
Avatar billede crosta Nybegynder
05. december 2001 - 14:20 #7
Ok martin =)
Hmm... prøv at få dig en bedre firewall som ZA ;]
Avatar billede kapla Nybegynder
05. december 2001 - 14:21 #8
Referrer filter
Avatar billede mlr Nybegynder
05. december 2001 - 14:21 #9
Har den men den er skod; Syntes at Norton er bedre... Men det ehr problem iretere mig godt nok =)
Avatar billede mlr Nybegynder
05. december 2001 - 14:21 #10
Hvor henne finder jeg det der filter p** henne?
Avatar billede crosta Nybegynder
05. december 2001 - 14:22 #11
Hmm... Du kan jo prøve at køre en Sec. test med ZA på... og se \"the Difference\" eller noget...
Avatar billede kapla Nybegynder
05. december 2001 - 14:23 #12
Avatar billede mlr Nybegynder
05. december 2001 - 14:25 #13
[Siger det lige igen; Vil <u>beholde</u> norton personal firewall fordi jeg syntes at det er godt og meget brugervenligt og så spørger jeg om der er nogle der kan løse mit problem men; så kommer der en masse andre navne på firewall som jeg HAR prøvet og evalueret og har fundet ud af at Norton er bedre [efetr min mening] Så vær venlig at ikke komme med navne på andre firewalls. Tak... =)
Avatar billede kapla Nybegynder
05. december 2001 - 14:30 #14
Søg i hjælp filen efter Referrer ?
Avatar billede mlr Nybegynder
05. december 2001 - 14:34 #15
Prøver lige at skrive noget som både en kommentar og svar...
Avatar billede mlr Nybegynder
05. december 2001 - 14:34 #16
Prøver lige at skrive noget som både en kommentar og svar...
Avatar billede mlr Nybegynder
05. december 2001 - 14:34 #17
thththth
Avatar billede mlr Nybegynder
05. december 2001 - 14:35 #18
ikik
Avatar billede mlr Nybegynder
05. december 2001 - 14:36 #19
Prøver lige at skrive noget i nogle andre spm.....
Avatar billede mlr Nybegynder
05. december 2001 - 14:41 #20
Har lavet en lille \"test\" side; http://www.eksperten.dk/spm/142764
Avatar billede mlr Nybegynder
05. december 2001 - 14:42 #21
Det virker nu...
Avatar billede mlr Nybegynder
05. december 2001 - 14:43 #22
kapla0>> Da det var dig som gav mest hjælp og faktisk gjorde så det virkede så må du gerne lige skrive et svar så jeg akn acceptere =)
Avatar billede kapla Nybegynder
05. december 2001 - 14:44 #23
Done
Avatar billede mlr Nybegynder
05. december 2001 - 14:45 #24
Sådan.
Tak for dit svar
Avatar billede kapla Nybegynder
05. december 2001 - 14:46 #25
Så lidt :-)