Avatar billede -mystiq- Nybegynder
05. december 2001 - 13:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

crazy town sux!

ok er der nogen der ved hvad den sang med red hot chilli peppers som crazy town har taget butterfly fra hedder ? den der er fuldstændig præcis magen til butterfly bare fra 79!!!!!!
Avatar billede jokn Nybegynder
05. december 2001 - 13:43 #1
Hmm... det kan være mange... jeg er lidt i tvivl om hvilken af dem som lydder mest som butterfly, men det kan du vel selv vurdere så :)

RHCP:
Other Side
Scar Tissue
Californication
Under the Bridge

Jeg vil tro det er en af dem du mener...

Og ja, Crazy Town sux vildt... de stjæler med arme og ben :)
(som Linkin park også gør)
Avatar billede -mystiq- Nybegynder
05. december 2001 - 14:09 #2
det kan kun være en ! det er simpelthen butterfly ingen forskel ud over lyrics og det er enda oxo halvnøgne homo\'er der synger den så det er oxo det samme men ingen af dem sorry =(
Avatar billede -mystiq- Nybegynder
05. december 2001 - 14:24 #3
egentlig en ret sej sang den starter pisse kedeligt og så kommer det der kører hele vejen igennem butterfly ... mener den er fra 1979\'
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
05. december 2001 - 14:26 #4
Linkin park er da for gode!!!!!!!!!
Avatar billede -mystiq- Nybegynder
05. december 2001 - 14:31 #5
ok har fundet den =) den hedder Pretty Little Ditty ret k3wl =) d/l den =)
Avatar billede daimidude Nybegynder
05. december 2001 - 14:48 #6
Den er dog fra \'89 på cd\'en \"Mother\'s Milk\"...

-Hvis nogen skulle få lyst til at *KØBE* den...
(det der I ved, hvor man rent fakstisk betaler for den... :)  )