Avatar billede atom*izer* Nybegynder
05. december 2001 - 10:43 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Webcam med html? Er nogen så klog?

Hey!
Er det muligt at sende live fra sit webcam til en homepage med HTML?

er der nogen der gider hjælpe mig med dette!
og give mig HTML koden til det da jeg er total n00b inden for dette område!

Jeg kan ikke bruge diverse programmer pga jeg bor på skolehjem med fire wall og sådan noget så folk udefra kan ikke finde min computer via IP :(

Hvis der er nogen der kan og gider hjælpe mig bliver jeg meget glad, da jeg bor ca 300 km væk fra min kæreste som gerne vil kunne se mig når vi chatter! :)

Avatar billede bundgaard Nybegynder
05. december 2001 - 10:45 #1
bor du på skolehjemmet i sønderborg?

mener jeg har set dit navn på galaxy serveren :)
Avatar billede bundgaard Nybegynder
05. december 2001 - 10:45 #2
og lytter lige med her engang ;)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. december 2001 - 11:11 #3
Han er ihvertilfal ikke klogere end at han pgså spurgte og fik svar i går....

http://www.eksperten.dk/spm/142047
Avatar billede bundgaard Nybegynder
05. december 2001 - 11:19 #4
Heh

skod hippie ;)
Avatar billede atom*izer* Nybegynder
05. december 2001 - 13:23 #5
Fuck Nikolajdu du fatter da minus!

jeg fik sq da ikke svar på mit spm igår, Læs dog hva der står, spasser!

og bundgaard: Ja jeg bor på børne hmr  SKOLEhjemmet!
Avatar billede atom*izer* Nybegynder
05. december 2001 - 13:28 #6
Men ok    jeg skal nok skrære det ud i pap og hakke det ind i en runesten hvis du er SÅ fatsvag!

Jeg har en hjemmeside! <---det ved du godt hva er ik!?

på den hjemmeside vil jeg gerne have sådan at min kæreste kan se mig når vi chatter<----fatter du det!?

Dette tror jeg kunne gøres med en html-kode<--- nu bliver det svært hva Nikolajdu men prøv at læse det flere gange så du MÅSKE fatter det!

Så håbede jeg på at nogen kunne finde ud af at lave det og ville hjælpe mig med<---garenteret ikke Nikolajdu    han fatter nemlig ikke så meget!
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
05. december 2001 - 15:09 #7
atom*izer*>> Tror sq ikke du får ret meget ud af at sidde og dvine folk til på den måde..
Avatar billede atom*izer* Nybegynder
05. december 2001 - 16:23 #8
Nej det ved jeg godt! og det var sådan set heller ik meningen    men det var da ham der startede!
Avatar billede dmcn Praktikant
05. december 2001 - 17:35 #9
atom*izer* : Spørgsmålet er, hvem af Jer der fatter mindst - du kan jo tilsyneladende ikke forstå dansk. Kunne du det, havde du vel ikke oprettet dette spørgsmål.
www.rush.dk/kun_1_gang.php
Avatar billede atom*izer* Nybegynder
05. december 2001 - 18:52 #10
Damn hvor er I lamme!    HVIS I IKKE KAN SVARE PÅ SPØRGSMÅLET KAN I SÅ IKKE SURFE FORBI???

HVOR SVÆRT KAN DET VÆRE????
Avatar billede atom*izer* Nybegynder
05. december 2001 - 18:53 #11
SÅ KAN DET FANDME OGSÅ VÆRE LIGEMEGET!
Avatar billede dmcn Praktikant
05. december 2001 - 18:54 #12
Tjaeh... hvor svært kan det være at forstå sætningen: \"Spørgsmål må kun oprettes en gang\".
Det ligner dansk, det lyder som dansk, hey, måske *er* det dansk. Du snakker tilsyneladende dansk, så du burde kunne forstå det?
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
05. december 2001 - 19:57 #13
n0rmality>> Tror alle vi kende den klassiske \"Det gælder ikke for mig, for mit problem er super vigtigt...\"
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
05. december 2001 - 19:58 #14
kender even...
Avatar billede gimmy Nybegynder
05. december 2001 - 20:03 #15
\"Damn hvor er I lamme!\" - lamme nok til at kende svaret på dit spørgsmål dog uden at svare fordi du ikke overholder reglerne :)
- ja, \"HVOR SVÆRT KAN DET VÆRE?\" ;-)
Avatar billede dmcn Praktikant
05. december 2001 - 20:39 #16
Som gimmy siger, lamme nok til at lade være med at svare fordi du ikke overholder reglerne.
Jeg sidder bag firewall selv, og kan uden problemer uploade billeder til min hjemmeside.
Avatar billede atom*izer* Nybegynder
05. december 2001 - 21:11 #17
OKEY!    jeg indrømmer jeg lavede en fejl!  sorry!

Kan I ikke bare lade det ligge?

(og sorry til Nikolajdu også!)