Avatar billede atom*izer* Nybegynder
03. december 2001 - 22:29 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Webcam til hp med HTML

Hey!
Er det muligt at sende live fra sit webcam til en homepage med HTML?

er der nogen der gider hjælpe mig med dette!
og give mig HTML koden til det da jeg er total n00b inden for dette område!

Jeg kan ikke bruge diverse programmer pga jeg bor på skolehjem med fire wall og sådan noget så folk udefra kan ikke finde min computer via IP :(

Hvis der er nogen der kan og gider hjælpe mig bliver jeg meget glad, da jeg bor ca 300 km væk fra min kæreste som gerne vil kunne se mig når vi chatter! :)
Avatar billede wize Nybegynder
03. december 2001 - 23:20 #1
hvis du gerne vil ha hun kan se dig når i chatter. så download ivisit på www.ivisit.com jeg bruger det selv til at chatte med min storesøster som jeg ikke ser så meget...
Avatar billede atom*izer* Nybegynder
04. december 2001 - 08:56 #2
Jamen jeg sidde jo beg en firewall så hun kan ikke joine min IP derfra hvor hun sidder!
Avatar billede atom*izer* Nybegynder
04. december 2001 - 08:58 #3
så mit spørgsmål er stadig om man kan gøre det med html!?
Avatar billede jakoba Nybegynder
04. december 2001 - 11:02 #4
Nej, html alene kan ikke gøre det.

Der skal være et aktivt program på din computer der ftp-er billedet ud på dit websted hele tiden.
Der vistnok sådan et program inkluderet med de fleste webcams. (nb: vistnok.)

mvh JakobA
Avatar billede atom*izer* Nybegynder
04. december 2001 - 11:38 #5
hmmm ok!

men er der så nogen som ved præcis hva jeg skal gøre og fotælle mig det step by step?
Avatar billede wize Nybegynder
05. december 2001 - 19:03 #6
jamen, Ivisit skal ikke bruge ip. du downloader det blot. installere det. åbner programmet og går ind i et chat room hvor du kan mødes med din kæreste eller dine venner... i skal ikke connecte på IP så det er ingen problem.
Avatar billede atom*izer* Nybegynder
05. december 2001 - 21:18 #7
ok Wise!
Godt at se en venlig person herinde! (hvis du surfer lidt rundt finder du ud af hva jeg mener) :D

og tak for hjælpen! (selvom det dog ikke helt var det jeg ville have)
Avatar billede wize Nybegynder
06. december 2001 - 14:22 #8
det var så lidt. Tak for point.
Jeg håber at du kan komme til at \"se\" din kæreste lidt oftere.

God jul.

/wize