Avatar billede jetter Nybegynder
03. december 2001 - 21:06 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Cookies

Der er nogle som siger, at hvis jeg sletter alle mine cookies i temporary internet,så kan jeg ikke komme ind på visse Internetsider igen. Er det rigtigt? Jeg har en macrovirus i den mappe, som ikke kan slettes med virusprogram VGA. Navnet virusen har kan jeg ikke finde i den mappe den er i. Derfor havde jeg tænkt mig at fjerne alle filerne i temporary internetmappen, så ville virusen jo ryge med.(måske)
Jetter
Avatar billede kapla Nybegynder
03. december 2001 - 21:09 #1
Du kan godt komme ind på dem igen
Avatar billede Regta500 Praktikant
03. december 2001 - 21:19 #2
den side du vil ind på lægger bare en ny ind, så slæt dem bare
Avatar billede martinh Nybegynder
03. december 2001 - 21:19 #3
Det er noget Javascript der sletter din cookies, og du kan sagtens komme ind igen på siderne. Den sletter bare alt information (brugernavn og kode o.lign), som du har gemt i de cookies..
Avatar billede jetter Nybegynder
03. december 2001 - 21:44 #4
Jeg siger mange tak for svarene.
Jette.
Avatar billede professoren Nybegynder
23. januar 2002 - 13:19 #5
Jo, en virus kan godt gemmes i cookes, cache, el. temporary internet files..så det er nok en go' ide at fjerne dem engang imellem.

Når du logge ind på siden igen, bliver der sat en ny cookie--hvis du vil tillade det!!--men det bestemmer du i "security settings"