Avatar billede knorup Nybegynder
03. december 2001 - 18:28 Der er 1 løsning

Internetforbindelse med stofanet i win2000

Jeg har lige opgraderet mit windows 98 til windows 2000. Efter denne proces var alle indstillinger og files som de skulle være, bortset fra, at jeg ikke kan komme på nettet. Mit netkort er installeret og fungerer korrekt, men det skal jo også konfigureres til at fungere med stofanet. Normalt gøres dette via. \"indstillinger/kontrolpanel/netværk\". I win2000 er der ikke noget som hedder \"netværk\" i kontrolpanel.
Hvordan konfigurerer jeg mit netkort i win2000 så jeg kan komme på nettet igen?
Håber inderligt at nogen kan hjælpe. :)
Avatar billede neproxi Nybegynder
03. december 2001 - 18:55 #1
Under kontrolpanelet er der en mappe der hedder Netværks og opkaldsforbindelser
Under denne er der igen en forbindelse der hedder netværksforbindelse eller noget i den retning
Højreklik og vælg egenskaber så kommer der en dialogbox lignende den i 98