Avatar billede piratware Nybegynder
02. december 2001 - 22:03 Der er 37 kommentarer og
1 løsning

Det fedeste logo!!!!!!

jeg vil gerne se om jeg kan finde nogle der kan lave mig et fedt logo og jeg har ledt mange steder(FX. på mIRC og ICQ) og så var det en ved fortalte mig om eksperten.

det jeg gerne vil have lavet er et logo i størlsen 468*60 pixels der skal stå PiratWare på med sorte og lidt lilla bugstaver rundt om det første a skal der være en stjerne som den der er om aet på www.bamargera.com

jeg ville blive rigit glad hvis dette kunne blive ferdig til i morgen(mandag d. 3. dec) eftermidag
Avatar billede piratware Nybegynder
02. december 2001 - 22:03 #1
og usynlig bavgrund
Avatar billede atf_nova Nybegynder
02. december 2001 - 22:32 #2
hallehøjsa =)

skal bare lige vide om stjernen skal være præcis som den på Bamargera... eller bare en alm. pentagram-stjerne?

nova
Avatar billede osaka_san Nybegynder
02. december 2001 - 22:39 #3
Hmm må man eventuelt se hvilket site/materiale det skal bruges på, da det vil gøre det lidt nemmere at få det til at passe sammen?

Med Venlig Hilsen
Oscar Eg Gensmann
Avatar billede dumdum Nybegynder
02. december 2001 - 22:40 #4
60 point = svært spørgsmål

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede Kengun Praktikant
02. december 2001 - 23:11 #5
Dumdum> Piratware ber ikke nogen om at hjelpe ham til at lave et logo, men han ber nogen at LAVE et fedt logo til han. INGEN  gider at lave et logo for 60 points!
Avatar billede ilovechicks Nybegynder
03. december 2001 - 00:40 #6
kengun > 60 point er for en svær opgave...!
det er åbenbart bare dig der har en underlig idé om at det skal være ver.. og nej det skal det ikke.. !!! det ermenignen det skal være HØJEST 60 point...

hvis jeg sku bestemme og sku lave eksperten havde jeg gjort 60 point til maximum fra starten og så ku man satse fra 1-60...!!!

såeehhh kengun lad vær med at skrive de spørgsmål !!!
Avatar billede osaka_san Nybegynder
03. december 2001 - 00:50 #7
Kengun> Det hænger formodentlig lidt sammen med at at ingen normale menneskergidder lave arbejde for eksperten pesetas.

Point er beregnet som tak for hjælpen på et spørgsmål og ikke til brug som betalings middel - I så tilfælde så skulle Eksperten og co, måske så småt begynde og overveje at tage skat af pointene og på den måde fungere som en selvstændig stat med egen møntenhed? ;-)

/Oscar
Avatar billede klatten Nybegynder
03. december 2001 - 11:27 #8
http://klatten.webpunkt.dk/eksperten/pirateware.htm

Den gule skrift vil naturligvis blive fjernet!

Din kommentar ???
Avatar billede klatten Nybegynder
03. december 2001 - 11:56 #9
...jeg skal vide hvad din baggrundsfarve er (RGB) for at det kan blive pænt! Det kan du jo se på det nederste billede!
Avatar billede dumdum Nybegynder
03. december 2001 - 16:04 #10
ilovechicks>> Takker for opbakningen.
Kengun>> Det viser jo bare, at der er sket pointinflation, og pointene er blevet nedskrevet. Det mener jeg er forkert, da der så ikke er nogen mening med at have pointene.

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede piratware Nybegynder
03. december 2001 - 17:22 #11
det skal vær på nogle cd covers og stjerne skal være lige som på bamarger.dk

jeg skal bruge det meget snart så ikke for at jage med jer vær venlige at skynde jer takker
Avatar billede piratware Nybegynder
03. december 2001 - 17:23 #12
jeg kan ikke se din klatten
Avatar billede klatten Nybegynder
03. december 2001 - 19:30 #13
Nej, webpunkt.dk er nede lige nu! Kan desværre ikke gøre noget ved det. Prøv senere!
Avatar billede piratware Nybegynder
04. december 2001 - 22:25 #14
klatten flot men jeg mendte nu også teksten skulle vær i noget lille og sort og er det den rigite størelse???
Avatar billede atf_nova Nybegynder
05. december 2001 - 05:40 #15

http://www.friserverplads.dk/novaplanet/diverse/piratware.gif

nova-navnet blir seføli fjernet ...

nova
Avatar billede klatten Nybegynder
05. december 2001 - 09:22 #16
piratware...

Hvad skal teksten være? Forstår ikke, hvad du mener!
Jeg kan sagtens gøre teksten sort, hvis det bare er det du mener, men hvad er der så, der skal være lilla?
Avatar billede klatten Nybegynder
05. december 2001 - 09:23 #17
atf nova...

kl 05:40? Hvor bor du?
Avatar billede atf_nova Nybegynder
05. december 2001 - 16:42 #18
klatten->  hehe jeg bor i Hals , men er bare en natteravn  >=P
Avatar billede atf_nova Nybegynder
05. december 2001 - 16:44 #19
oki jeg hader bare friserverplads... de er konstant nede... gggrrrrrr
Avatar billede webpunkt.dk Nybegynder
05. december 2001 - 16:51 #20
atf_nova:
Jeg vil bare lige tilføje, at webpunkt.dk har fået ny forbindelse, www.webpunkt.dk
Hvis du har lyst til at tilmelde dig, så snart vores mailsystem er oppe igen :)

Daniel Dipó  -  Team Webpunkt.dk
Avatar billede piratware Nybegynder
05. december 2001 - 18:02 #21
der skal være usynlig bavgrund
Avatar billede atf_nova Nybegynder
05. december 2001 - 18:15 #22
piratware->
så sig lige om du syns om det eller ej =)
jeg kan sagtens fjerne baggrunden nemlig...

nova
Avatar billede klatten Nybegynder
06. december 2001 - 20:02 #23
piratware
Jeg savner også en kommentar fra dig?!?
Avatar billede piratware Nybegynder
06. december 2001 - 22:09 #24
nova jeg sydes ikke så godt om din jeg ville gerne have den klatten har lavet men det lader til han ikke gider mer
Avatar billede klatten Nybegynder
07. december 2001 - 08:21 #25
piratware> læs min kommentar fra 05/12 2001

[  piratware...

Hvad skal teksten være? Forstår ikke, hvad du mener!
Jeg kan sagtens gøre teksten sort, hvis det bare er det du mener, men hvad er der så, der skal være lilla?  ]

Jeg vil gerne redigere i det jeg har lavet, men jeg skal vide fra dig, hvad der skal laves om!!
Avatar billede klatten Nybegynder
07. december 2001 - 08:43 #26
piratware

Klik på mit link igen. Der er kommet et forslag mere på, hvor bogstaverne er mørkere (og har anden skrifttype), men der er ikke noget lilla.

Jeg kan så gentage, at jeg skal vide hvilken farve din baggrund har, så jeg kan gøre den pæn. Du kan jo se på dem med rød baggrund, at det ser lidt kikset ud, men i den nederste er det tilpasset baggrunden!
Avatar billede piratware Nybegynder
07. december 2001 - 15:01 #27
kan de bykstaver ikke blive lillae også
Avatar billede klatten Nybegynder
07. december 2001 - 15:31 #28
Jo da...klik på linket igen! :-)

Avatar billede webpunkt.dk Nybegynder
09. december 2001 - 19:38 #29
Så burde www.Webpunkt.dk virker igen for tilmeldinger...
Avatar billede klatten Nybegynder
10. december 2001 - 08:25 #30
webpunkt.dk>

Hvad er der i vejen med upload fra ftp program? Kan man ikke det mere?

piratware>

Har du klikket igen?
http://klatten.webpunkt.dk/eksperten/pirateware.htm
Avatar billede webpunkt.dk Nybegynder
10. december 2001 - 12:32 #31
klatten: Upload via FTP virker skam fint for de fleste?
Avatar billede klatten Nybegynder
10. december 2001 - 12:36 #32
webpunkt.dk>
Virker den på 212.242.63.9 (eller har du skiftet ip?)

Avatar billede webpunkt.dk Nybegynder
10. december 2001 - 12:46 #33
Ja, IP er skiftet, da vi skiftede serveren til en ny linie:
Avatar billede klatten Nybegynder
10. december 2001 - 12:51 #34
Ok, tak for det...(kunne ikke finde den oplysning på www.webpunkt.dk)
Avatar billede webpunkt.dk Nybegynder
10. december 2001 - 12:51 #35
Den må jeg lige sætte så :)
Avatar billede klatten Nybegynder
13. december 2001 - 14:31 #36
piratware....

hvad siger du til logoet?
Avatar billede piratware Nybegynder
22. januar 2002 - 21:32 #37
måske lidt lys uden om jerte stjerne så kunne det blive flot
Avatar billede piratware Nybegynder
23. januar 2002 - 17:58 #38
jeg tager selv piontene