Avatar billede kanabba Nybegynder
01. december 2001 - 21:08 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Dbklik med musen......

Et lille hurtigt spørgsmål mere mht til XP. Efter jeg har installeret XP, har jeg haft utroligt svært ved at styre dobbeltklikket på musen (Logitech - trådløs). Jeg har været inde i muse-opsætningerne, men ligemeget hvordan jeg indstiller, dobbeltklikker musen ca. hver anden gang jeg laver et enkelt-klik...
Nogle gode idéer??

Mvh Kanabba
Avatar billede tgm Nybegynder
01. december 2001 - 21:12 #1
Det kan være din driver der er problemet
TGM
Avatar billede kanabba Nybegynder
01. december 2001 - 21:16 #2
Ja, -men driveren ligger jo i WinXp - som en OS-kompatibel mus. Og man skal absolut ikke prøve at installere den software der fulgte med musen fra Logitech i XP
Avatar billede zhark Nybegynder
01. december 2001 - 21:24 #3
Har du ik sat \"tommelfingerknappen\" til dobbelt klik, de forskellige knapper kan ik\' have samme funktion.
Avatar billede kanabba Nybegynder
01. december 2001 - 21:27 #4
Jeg har ikke en \"tommelfingerknap\"!!
Avatar billede resten Nybegynder
01. december 2001 - 21:33 #5
Så lav det om til enkeltklik :)
Start/indstillinger/krontrolpanel/mapepeindstillinger/og sæt et hak i enkeltklik så er du fri for alt det dobbelt klik.
Avatar billede kanabba Nybegynder
01. december 2001 - 21:37 #6
Ja, -men det hjælper mig ikke rigtig med problemet. Hvis jeg f.eks trykker på X(luk) oppe i højre hjørne, og jeg har flere vinduer åbne, så lukker den 2 af gangen... -Lidt irriterende...
Avatar billede resten Nybegynder
01. december 2001 - 21:38 #7
ja meget det kan jeg forstå mystisk ?
Avatar billede zhark Nybegynder
01. december 2001 - 21:39 #8
Pardon - der er jo mange (Logitech Trådløs), jeg Zzz vist lidt. Men du må kunne nedsætte  \"hastigheden\" på din mus under kontrolpanelt, så den ikke reagerer så hurtig (følsom).
Avatar billede kanabba Nybegynder
01. december 2001 - 21:41 #9
Som skrevet i spørgsmålet, -så har jeg forsøgt at ændre indstillingerne for db-klik uden held.
Avatar billede tgm Nybegynder
02. december 2001 - 02:17 #10
kan det være en bug i win XP (????)
TGM
Avatar billede kanabba Nybegynder
02. december 2001 - 10:44 #11
Hvad er en bug ??
Avatar billede tgm Nybegynder
02. december 2001 - 16:34 #12
det er en fejl i programmeringen
det er derfor der udgives servicespacks/updates til de forskellige programmer
TGM
Avatar billede kanabba Nybegynder
02. december 2001 - 17:26 #13
Det kunne da være en mulighed... -Så må jeg vel bare vente og se om det bliver bedre med tiden...
Ellers tak for hjælpen!

Mvh Kanabba
Avatar billede zhark Nybegynder
02. december 2001 - 19:34 #14
Har du prøvet at slette musen i enhedshåndtering og genstarte, så den selv finder/opretter mus igen?
Du kan evt. selv lave et svar og (ved at bruge avanceret) acceptere dit eget svar, så beholder du points\'ne. Det er da OK når ikke du har fået nogen hjælp du kan bruge.
Mvh. zhark
Avatar billede atf_nova Nybegynder
02. december 2001 - 22:56 #15

det ka ås bare være at du ryster lidt for meget på hænderne  >=]
Avatar billede kanabba Nybegynder
13. april 2005 - 12:30 #16
slut