Avatar billede holm14 Nybegynder
01. december 2001 - 17:21 Der er 5 kommentarer

hvor finder jeg en dansk manual til python??

Avatar billede holm14 Nybegynder
01. december 2001 - 17:29 #1
er der nogen der er sat på sagen??????
Avatar billede holm14 Nybegynder
01. december 2001 - 17:45 #2
hallo??
Avatar billede jakoba Nybegynder
01. december 2001 - 18:08 #3
Det her er ikke et organiseret supportforum hvor folk arbejder 24/7 med hver deres specialiteteter. Blot et opslagstavle hvor vi kikker når vi tilfældigvis kommer forbi, og hvis en kender svaret skriver han/hun det på.

Python er ikke et af de store sprog så det kan godt tage nogen tid i dette tilfælde.

min hurtige søgning gav blot: http://www.sslug.dk/linuxbog/program/bog/sprog-python.html og det er jo ikke ligefrem et fyldestgørende svar.

mvh JakobA
Avatar billede skrummel Nybegynder
01. december 2001 - 18:11 #4
Aner ikke hvad Python er men prøv at starte her : http://www.mip.sdu.dk/~rolft/data/data.php3
Avatar billede tangveje Nybegynder
06. februar 2003 - 04:55 #5
Godt nok længe siden, men kom lige forbi, og om ikke andet kan andre måske finde mit svar nyttigt (er nok ikke den eneste der kunne komme tilfældigt forbi :)

http://www.ibiblio.org/obp/thinkCS/thinkCSpy/

Godt nok ikke på dansk, men det er efter min mening den bedste (findes også i en java og C++ version). Der findes ikke rigtigt noget på dansk endnu, og som jakoba skriver skyldes det nok at python ikke er så udbredt i lille Danmark. Jeg arbejder dog med en lille tanke, så der er da en chance for at du snart vil kunne finde noget på min side www.tangveje.dk ellers er www.python.org der jo altid, og www.google.com så kan du næsten ikke få det bedre :)

Måske det også var på tide at lukke dette spm ;)