Avatar billede kspohr Nybegynder
01. december 2001 - 09:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

PCI eller AGP

Hej alle....
Jeg har lige fået byttet mit matrox G450 kort (AGP) til et G450 (PCI). Er der nogen som kan forklare mig forskellen på de to ting. Er det et meget dårligere kort jeg har fået eller hva`??
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2001 - 09:39 #1
AGP køre hurtiger end PCI på bussen
Avatar billede riversen Nybegynder
01. december 2001 - 09:43 #2
hvis du har fået det byttet uden at få penge med i handlen, så har du gjort noget dumt ;-)
Avatar billede cny Nybegynder
01. december 2001 - 10:43 #3
Deter hastigheden på bussen som er forskellen.
PCI-bus kører standard og max. med 33 Mhz.
AGP-bus kører standard med 66 Mhz (AGPx1) og kører max med 264 Mhz (AGPx4).
Det afhænger dog af grafikkort og bundkort om de understøtter op til AGPx4.
Avatar billede kspohr Nybegynder
01. december 2001 - 12:08 #4
Ok tak skal I ha`